Porsche brend je konačno predstavio unaprijeđeni 2021 Panamera model, nakon tizer kampanje koja je probudila mnogo pažnje…

U navedenoj kampanji, osvježeni Panamera druge generacije je svrgao Mercedes-AMG GT 63 S u postavljanju novog rekorda za krug na čuvenoj Nurburgring stazi. Novi Panamera dolazi sa suptilnim dizajnerskim prilagođavanjima, povećanim performansama, izobiljem hardverskih unapređenja i nekoliko promjena u postavci. Počevši od promjena koje su nastale u stilizaciji sportskog sedana, dizajn je u pravom Porsche stilu jedva primetno izmijenjen, pa je tek pomalo oštriji i agresivniji nego ranije. Prednji dio dobio je SportDesign izgled, koji je prethodno nuđen kao opcija, dok je osviežena verzija paketa ponuđena na listi izbora. Druge promiene uključuju modifikovana zadnja svjetla koja reflektuju izgled drugih Porsche modela, novi dizajn točkova i dvije nove opcije boja za eksterijer.

Promjene se takođe mogu naći i unutar vozačke kabine. Najinteresantnije osvježenje 2021 Porsche Panamera jeste oprema nove generacije za kontrolu upravljanja, sa papučicama. GT Sport Steering upravljač je sada dostupan kao standard u Turbo S i kao opcija u drugim varijantama. Porsche Communication Management sistem osvježen je novim digitalnim funkcijama i servisima, uključujući unaprijeđenu Voice Pilot glasovnu kontrolu, Risk Radar, Radio Plus i bežični Apple CarPlay. Kada se radi o mehaničkim promjenama, Porsche je poboljšao komponente šasije, zajedno sa rekalibrisanjem adaptivnih amortizera za poboljšan komfor tokom vožnje. Oštrije upravljanje i bolje prijanjanje drumu zahvaljujući novim gumama, čine ovaj Panamera model idealnim za ljubitelje sportske vožnje.

Porsche je napravio nekoliko promjena u postavci novog Panamera modela. Turbo S varijanta se vratila na scenu, nakon što 2017.godine nije dobila model druge generacije. Novi Turbo S takođe mijenja Turbo varijantu, kao i Turbo S E-Hybrid kao moćnija opcija. Turbo S pokreće Porscheov twin-turbo 4.0 litarski V8 motor koji izbacuje 620 konjskih snaga, što mu omogućava vrijeme ubrzanja od 0 do 100 kilometara na čas od 2.9 sekundi. Maksimalna brzina je 315 kilometara na čas. Druge primetne promjene dolazeu  formi novog Panamera 4S E-Hybrid modela koji je dodat ovom asortimanu, a u sebi kombinuje twin-turbo 2.9 litarski V6 motor, koji u kombinaciji sa električnim agregatom izbacuje 552 konjske snage. Ovaj model od nula do sto kilometara na čas ubrzava za 3.5 sekundi, dok je njegova maksimalna brzina 300 kilometara na čas. Kapacitet baterije je povećan sa 14.1 kWh na 17.9 kWh.

Porsche je za sada otkrio cijene za njemačko tržište koje kreću od 95.289 € za Panamera 4 i idu sve do 179.737 € za Panamera Turbo S. Takođe, moramo naglasiti da cijene ne uključuju poreze i dodatnu opremu.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara