Direktor JU Apoteke Sarajevo Nedim Hrelja - Foto: Informativa.ba

JU Apoteke Sarajevo u proteklom periodu našle su se u izuzetno izazovnoj situaciji, a u intervjuu za portal Informativa direktor Nedim Hrelja pojasnio je na koji način su se morali prilagođavati i sa kojim poteškoćama su se suočavali u poslovanju.

Obzirom da su se Apoteke Sarajevo u proteklom periodu našle u izuzetno izazovnoj situaciji  zbog uticaja pandemije koronavirusa, na koji način ste se morali prilagođavati i sa kojim poteškoćama ste se suočavali poslovanju u preduzeću?

Hvala vam na posjeti. Prvenstveno želim da vas pozdravim u svoje ime i u ime uposlenika JU "Apoteke Sarajevo" i da izrazim zadovoljstvo što ste mi omogućili da kažem za vaš portal određene stavove i ono što čini javnu ustanovu Apoteke Sarajevo. Kada govorimo o pandemiji i situaciji koja je bila u prethodnom periodu kad je bilo najizazovnije i kad je bio potpuni lockdown, i naravno sad dok još uvijek traje pandemija, situacija je još uvijek prilično kompleksna u našem društvu. JU Apoteke Sarajevo stoji na prvoj liniji snabdijevanja lijekovima, preparatima i svim iz svoje djelatnosti na području Kantona Sarajevo. Moram naglasiti da smo mi javna ustanova koja je samofinansirajuća. Šta to znači? Znači da mi iz budžeta Kantona Sarajevo ne dobivamo sredstva za rad ustanove, nismo budžetska organizacija, nego smo samofinansirajuća ustanova koja mora voditi računa o svim komercijalnim segmentima i mora voditi računa kako uspješno da privređuje na području na kojem smo mi osnovani, odnosno u Kantonu Sarajevo. Sa 40 poslovnih jedinica na Kantonu Sarajevo i 7 poslovnih jedinica u ZDK-u. Obzirom da smo također javna ustanova koji je osnivač Skupština Kantona Sarajevo i Vlada Kantona Sarajevo, određena težina j etakođer i u tome što smo potpisnici kolektivnog ugovora gdje kroz taj kolektivni ugovor imamo opterećenje koja druge konkurentne firme iz naše oblasti iz privatnog sektora nemaju, tako da je to jedan vrlo otežavajući poslovni ambijent za JU Apoteke Sarajevo. Prvenstveno, moram reći da je zatečeno stanje u proteklom periodu bilo vrlo kompleksno, nije postojao budžetski proces, nisu postojale jasno definirane strategije kako razvojne, edukacijske i ostale koje čine jednu kompaniju uspješnom. Mislim da smo u kratkom periodu uspjeli stabilizirati sve poslovne procese koje su bile pod nama i mislim da smo za vrlo kratak period konsolidovali sve ono što čini uspjeh JUAS-a, i danas mogu odgovorno reći da poslujemo pozitivno i da smo kroz ovaj pandemijski period prilično stabilizirali ustanovu. Mnogi ljudi misle da je pandemija nama donijela dobre rezultate što je greška. Nažalost, u tom pandemijskom periodu je bila vrlo selektivna potražnja medicinskih pomagala i sredstava, što za ostale preparate i sve drugo što je u prethodnoj godini bio normalan standard našeg poslovanja je zastalo, što je naravno negativno uticalo na naše poslovanje. 

Možete li našim čitaocima pobliže objasniti poslovnu razliku između prvih 6 mjeseci prošle i ove godine?

Pa sigurno možemo reći u više segmenata. Prvi segment je pandemijski uticaj na naše poslovanje koji je poprilično veliki i mi se ravnosno borimo u novonastaloj situaciji gdje je veliki broj lijekova i preparata koji su u prethodnim godinama bili standardi u komercijalnom izlazu sad takva situacija nije. Poprilično se promijenila ta situacija u odnosu na potražnju i na rad drugih zdravstvenih ustanova koji također diktiraju naš rad. Jedna dinamika sad već u zadnje vrijeme polako poprima odraz od prethodnog pozitivnog perioda, ali još uvijek je tu značajna razlika. Vrlo je mali selektivan broj preparata koji su danas u potražnji.

Direktore, vašim dolaskom u JU Apoteke Sarajevo, kao novi menadžment u fokusu stavljate vaše uposlenike, koje kako sami kažete smatrate najvećim bogatstvom. Koje su vaše ambicije i šta planirate ostvariti u narednom periodu?

Moje veliko iskustvo u multinacionalnoj kompaniji mi daje za pravo da napravim pravi strategijski pristup koji u prethodnom periodu nažalost nije postojao. U tom strategijskom planu, veliko mjesto zauzima edukacija zaposlenika. Smatram da se edukacijom uposlenika podiže ljestvica uspješnosti i idemo u korak sa svim modernim trendovima. Moram naglasiti da mi također nemamo poticaja za razvoj od osnivača, nemamo poticaj za osvježenje naših timova što u mnogome nas ograničava u odnosu na konkurenciju. Mislim da smo mi sa novim edukacijskim pristupom i online learningom prema uposlenicima podigli jednu ljestvicu kvaliteta i mislim da je danas inovacija imperativ. Želim da budemo ispred svih i želim da opravdamo našu ulogu u farmaceutskom svijetu a pogotovo u Kantonu Sarajevo. 

Na kraju direktore, šta poručujete svim građanima Kantona Sarajevo?

Svim građanima Kantona Sarajevo želim da podrže JU Apoteke Sarajevo. Mi smo tu za njih i mi svakodnevno kroz 9 naših dežurnih apoteka i sa svim pristupima želimo da olakšamo našim pacijentima kroz pandemijsku situaciju i svaku drugu zdravstvenu situaciju. Smatram da JU Apoteke Sarajevo u ovakvom obliku može biti jedan garant našem društvu. Ova pandemija je pokazala kako je ovo prilično delikatna situacija, pogotovo kad su bile zatvorene sve granice i bio ograničen pristup preparatima i sredstvima. Mi smo našli načina da uvijek budemo snabdjeveni i da damo maksimalnu uslugu koja je bila potrebna našim građanima.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (15)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara