Performanse i dinamika Cupre el-Born bili su jasan fokus tijekom razvoja automobila, nudeći trenutno ubrzanje od 0-50 km/h za samo 2,9 sekundi te domet s jednim punjenjem i do 500 km

Španjolska marka sportskih automobila Cupra je na konferenciji za novinare potvrdila dolazak modela koji će promijeniti dinamičku percepciju vozila na električni pogon. Otkako je prošle godine predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi, el-Born Concept je privukao pohvale zbog svog uglađenog izgleda i osobnosti. No, dizajnerski tim i Tehnički centar nisu tek tako prihvatili pozitivne kritike koje su dobili i nastavili su razvijati vozilo dajući mu sportskiji karakter i još impresivniju vizualnu privlačnost. Rezultat je rođenje prvog potpuno električnog modela marke: Cupra el-Born.

Novi model se savršeno uklapa u filozofiju i profil kupca Seatove zasebne sportske marke Cupra, koja je odabrana za pokretanje El-Borna umjesto Seata, kako je prvotno bilo zamišljeno.

Direktor Cupre Wayne Griffiths izjavio je da 'Cupra el-Born prikazuje sve gene marke Cupra i mi smo originalni koncept podigli na novu razinu stvarajući novi sportski i dinamičan dizajn te preuređenje tehnološkog sadržaja. Cupra el-Born živi je dokaz da su performanse i elektrifikacija sjajno podudaranje.'

Upitan hoće li se el-Born ikad naći na tržištu pod markom Seat, Wayne Griffiths je rekao: 'Mi lansiramo el-Born kao prvi potpuno električni model pod brandom Cupra. Vjerujem da je to ispravna odluka, el-Born ima sve gene marke Cupra ... mislim da je svaka dobra vijest za Cupru dobra vijest za Seat.'

Performanse i dinamika Cupre el-Born bili su jasan fokus tijekom razvoja automobila, nudeći trenutno ubrzanje od 0-50 km/h za samo 2,9 sekundi. Dynamic Chassis Control Sport (DCC Sport), koji je ekskluzivno razvijen u okviru MEB platforme za Cupru el-Born, kombinira sportsku visinu vožnje sa sustavom koji se automatski prilagođava bilo kojim uvjetima, nudeći prema proizvođaču vrhunsku razinu dinamike vožnje.

Cupra el-Born odlikuje se vrhunskim tehnologijama poput Head-up zaslona s proširenom stvarnošću, prvi put viđenim u VW ID.3 modelu. Moći će s jednim punjenjem prijeći i do 500 km zahvaljujući visokoj učinkovitoj bateriji od 77 kWh (bruto: 82 kWh). Zahvaljujući svojoj mogućnosti brzog punjenja, Cupra el-Born će trebati samo 30 minuta za potrebnu energiju za domet od najmanje 260 km. To je znatno više nego što se očekivalo da će el-Born imati pod markom Seat, jer je koncept Seat el-Born iamo bateriju od 62 kWh s dometom od 420 km.

Da podsjetimo, Seat je za svoj koncept e-Born obećao ubrzanje od 0 do 100 km/h od 7,5 sekundi i snagu električnog motora od 150 kW (204 KS).

Unutrašnjost je dizajnirana tako da objedinjava Cupra filozofiju kvalitete i performansi pomiješane sa sofisticiranošću, a najvidljivije je to istaknuto školjkastim sportskim sjedalima, novim upravljačem s tipkama Drive Profile Selection i tipkama Cupra načina rada, te izborom materijala visoke kvalitete. Osim pozornosti prema detaljima i strasti za kvalitetom, Cupra je poseban naglasak stavila na održivost el-Borna koristeći reciklirane materijale u unutrašnjosti automobila.

Nova Cupra el-Born koja će biti lansirana 2021. godine donosi održivu mobilnost s karakterom i dinamikom kakvu žele ljubitelji automobila, ali s jedinstvenim i ekskluzivnim proizvodom za one koji traže najnapredniju tehnologiju i najmanji trag na okolišu.

El-Born će se proizvoditi zajedno s VW ID.3 u tvornici Volkswagen Grupe u Zwickauu u Njemačkoj. Pridružit će se nadolazećem Cupra Formentoru 2021. godine, zajedno s postojećim modelima Leon i Ateca, koji su ostvarili kombiniranu prodaju od 40.000 primjeraka u dvije godine otkako se Cupra odvojila od svoje matične marke Seat.

Griffiths je također potvrdio da će posebna mreža distributera Cupre biti uspostavljena tijekom sljedećih mjeseci i godina diljem Europe, nudeći izravnu prodaju i poseban odnos prema kupcima za koje vjeruje da su ključni za uspjeh marke Cupra.

Izvor: Informativa.ba, tportal.hr
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara