Slične postupke su napravili brendovi kao što su Chanel i Louis Vuitton…

Prateći udar koji je pandemija korona virusa imala na čitav svijet, uključujući sektor mode, Gucci brend je odlučio da podigne cijene svojih tašni, kako bi izbjegli finansijske gubitke u prvoj polovini godine. Pandemija je značajno pogodila sektor luksuza, pa smo već bili u prilici da vidimo skok u cijenama Chanel brenda.

Gucci prilagođavanja su detaljno obrađena analizom, pa smo u prilici da vidimo porast cijene između pet do devet posto za Dionysus i Zumi modele u Kini, Italiji i Velikoj Britaniji. Louis Vuitton brend je pratio isti poslovni potez, oslanjajući se na svoju ključnu demografiju imućnih kupaca, koji će ostati lojalni i kupovati njihove proizvode, uprkos svemu.

Po svemu sudeći, svjetski stručnjaci na ovom polju nisu iznenađeni porastom cijena Gucci brenda, mada, oni takođe dijele mišljenja da će ovaj potez dovesti do još većeg jaza između tržišta u Evropi i Aziji.

Da li će se to ispostaviti kao pametna opcija ili nešto što će ih dodatno unazaditi, ostaje da vidimo…

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara