Razlozi zašto ne gubite kilograme mogu biti različiti, ali rješenja svakako postoje

Kada slijedite zdravu prehranu i vježbate, može biti vrlo teško ako ne vidite rezultate na vagi. Razlozi mogu biti različiti, čak i nedostatak sna i veliki stres mogu zaustaviti gubitak težine, ali to ne znači da ne postoji rješenje. I dalje prakticirajte zdravi život i pročitajte šta kažu stručnjaci kako biste potaknuti tijelo da počne gubiti kilograme. 

Napravite inventar svoje prehrane

Scarlett Full -

"Čak i ako ste svjesno napravili izmjene u svojoj prehrani i zamijenili hamburger sa salatom, još uvijek ne smijete podcijeniti vaš unos kalorija. Stavljanje pola šoljice sira i četvrtinu šoljice preljeva na salatu može ju učiniti kaloričnom poput hamburgera", objasnila je nutricionistica Scarlett Full za Popsugar.

Još jedna stvar koja se često ne računa jesu mali zalogaji, nekoliko kockica čokolade na poslu ili jedna čaša vina na kraju dana. "Nema ništa loše u uživanju u tim malim zalogajima, ali žene možda nisu svjesne da su to dodatne kalorije s kojima sabotiraju svoje napore za mršavljenje", objasnila je dalje Full.

Da biste bolje shvatili koliko kalorija unosite tokom dana, ona je preporučila redovno zapisivanje konzumirane hrane nekoliko sedmica, što vam može pomoći da postanete svjesniji šta tačno stavljate u usta i gdje trebate unijeti promjene.

Jednom kad shvatite koliko kalorija unosite, idite korak dalje i vježbajte svoju intuiciju. "Naučite vjerovati svom tijelu kada i koliko treba jesti, bilo da se radi o tofu, povrću ili komadu čokoladne torte. Istraživanja pokazuju da intuitivni konzumenti imaju manje briga oko hrane, više uživaju i imaju manji tjelesni indeks", dodala je.

Kombinujte različito vježbanje

-

"Mnogi ljudi godinama su zarobljeni u istoj rutini vježbanja, najčešće neka vrsta kardio aktivnosti. Iako su vam te vježbe na početku pomogle da gubite kilograme, kako idete dalje ista vježbe nisu toliko učinkovite jer vam se mišići prilagođavaju", kaže Full.

-

"Čak ako ti nije tako kod vas, ne trebate samo raditi kardio vježbe. Vježbanje s opterećenjem je također vrlo važno za gubitak kilograma", objašnjava Matt Kite, voditelj za edukaciju D1 Training. "Ako je vaš cilj gubitak kilograma, izgradnja mišića je ključ uspjeha", dodaje. 

-

Da biste pojačali svoje napore u teretani, pobrinite se i da unosite dovoljno proteina. Matt je preporučio najmanje 0,4 grama proteina po kilogramu tjelesne težine za nekoga ko želi zadržati ili izgubiti težinu, te 0,9 grama proteina po kilogramu tjelesne težine za nekoga ko želi izgraditi mišića.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara