Kardiolozi su među najosvještenijim ljudima kada je u pitanju hrana koja šteti vašem srcu i cjelokupnom organizmu. Upravo zato dobro je preuzeti koji savjet s njihovog jelovnika i slijediti njihove prehrambene preporuke, piše Stvarukusa.

1. CRVENO MESO

„Obično izbegavam crveno meso koliko god je to moguće, jer je meso u hamburgerima na primjer vrlo posoljeno. Na zapadu smo trenirani da jedemo hranu koja povećava rizik od srčanih udara, gojaznosti i dijabetesa. Važno je naći zdravu ravnotežu u hrani, a ja zato izbjegavam crveno meso“, kaže dr Ronald J. Šib, kardiolog iz Pritikin Longevity Centra.

„Izbjegavam debele i masne odreske crvenog mesa, a ako jedete ovu hranu, poželjno je odstraniti ekstra masnoće” predlaže dr Robert Kloner iz Kardiovaskularnog instituta, pri Huntington Medical Research institutu.

2. PROCESUIRANI SUHOMESNATI PROIZVODI 

„Definitivno se držim podalje od procesuiranih mesnatih proizvoda poput slanine, hot-dogova i drugih proizvoda koji imaju velike količine soli i konzervansa“, kaže dr Dženifer Hajte, profesorka medicine na univerzitetu Kolumbija u Njujorku.

S njom se slaže i dr Nica Goldberg, direktorka ženskog zdravstvenog centra Džoan H. Tiš, koja smatra lošim i ćureće salame iz istog razloga.

„Ako želite da jedete sendvič s ćuretinom, ispecite komad ćuretine i stavite ga između dvije kriške hljeba“, dodaje ona.

3. SLATKA PECIVA I KOLAČI OD LISNATOG TESTA 

„Ova vrsta proizvoda sadrži mnogo šećera i hidrogenizovanih masti, a nema gotovo nikakvu hranjivu vrijednost. Slatka peciva i kolači od lisnatog testa povećavaju nivo lošeg holesterola. Šećer može poremetiti rad jetre, izazvati inzulinsku rezistenciju i metaboličke poremećaje poput dijabetesa tipa 2. Da li je pecivo iz pekare vrijedno rizika?“, pita se dr Adam Splaver.

4. HRANA KOJA SADRŽI PREVIŠE MLIJEČNIH MASTI 

„Pokušavam da izbegavam tešku hranu s mnogo zasićenih masti, mlijeka, pavlake ili sladolede s velikom količinom masti“, kaže dr Robert Kloner.

„Izbjegavam kremastu hranu s dodatkom maslaca i bez obzira koliko ga volim, držim se podalje od sira“, dodao je dr Ronald J. Šib.

5. GAZIRANA PIĆA

„Ispijanje gaziranih pića može imati ozbiljne posljedice na organizam. Takva pića povećavaju rast inzulina, što dovodi do povećavanja težine i može izazvati razne metaboličke poremećaje. Uz šećer, ovakva pića sadrže i fosfornu kiseline koja podstiče osteoporozu. Ništa bolje nisu ni dijetalna gazirana pića, a nedavne studije potvrdile su da i ona mogu izazvati gojenje“, rekao je kardiolog Adam Splaver za Thrillist Health.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara