Tužno je, ali istinito da nam društveni mediji omogućavaju da budemo u toku sa životima drugih ljudi, što znači da često poredimo njihove najbolje verzije internetskih života s našim najgorim.

Problem se pogoršava ljeti kada gledamo slike i videe glamuroznih odmora, a s druge strane ostajemo u dosadnoj stvarnosti. Budući da većina nas objavljuje samo dobre momente, lako je idealizirati nečiji život na temelju njegovog profila na društvenim medijima i na kraju se osjećati manje nego zadovoljno vlastitim.

Kada vidimo šta rade naši vršnjaci možemo osjetiti strah da nešto propuštamo. Ovo je odličan primjer negativnog utjecaja socijalnih medija na naše mentalno zdravlje, te lako može učiniti da se osjećamo izolirano.

Čak i kada tokom ljeta radimo nešto zabavno i glamurozno, puno je primamljivije usredotočiti se na ono što možemo pokazati drugima, umjesto da uživamo u trenutku.

Dakle, bilo da gledate život drugih ljudi ili pokušavate da pokaže baš koliko je vaš zanimljiv, vjerovatno i sami imate ovaj toksični mentalitet. Najjednostavnija svakodnevna iskustva mogu biti pravo zadovoljstvo ako se potpuno opustimo i uživamo u njima, s druge strane, ako na svaki događaj gledamo iz potencijalne perspektive naših sljedbenika, onda nećemo moći uživati u trenutku.

Evo šta trebate zapamtiti kako biste izbjegli toksični način razmišljanja i usredotočili se na uživanje u vlastitom životu:

  • Postovi rijetko odražavaju šta se zapravo događa u određenom trenutku
  • Stvarnost je puno neurednija i složenija
  • Vjerovatno objavljujete samo ono što želite da drugi vide
  • Društveni mediji pokazuju samo ono dobro, a ne loše ili ružno

Zapamtite da ono što drugi objavljuju nije dokaz da su sretni i da žive dobar život. Naravno, neki ljudi mogu i otvoreno objavljivati svoje nerede, ali to je ipak samo kratki prikaz događaja. Slika ili videozapis od 15 sekundi ne mogu obuhvatiti složenost života.

Društveni mediji su filtrirana i uređena verzija stvarnosti. Stoga nemojte dopustiti da vaš strah od propuštanja nečega uništi vaše mentalno zdravlje i ostatak ljeta.

Jedno istraživanje iz 2018. godine otkrilo je da su sudionici koji su smanjili korištenje svojih društvenih medija na 30 minuta dnevno izvijestili o poboljšanju općeg blagostanja, s primjetnim smanjenjem depresije i usamljenosti. Povrh toga, njihova anksioznost se također smanjila.

Više vremena na društvenim medijima izjednačava se s manje u stvarnom životu. Jedan od načina da se borite s ovim, te da napravite pauzu od socijalnih mreža, jeste i rezervisanje vremena koje provodite na društvenim medijima samo u periodu kada ništa ne radite, na primjer dok putujete ili čekate u redu.

Obratite pažnju na okruženje kada upotrebljavate mobitel i dajte prednost vašem mentalnom zdravlju!

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara