JABUKE

Prema jednoj studiji iz Njemačke, jabuke sadrže antioksidanse polifenole koji sprječavaju skladištenje masnih naslaga. Također postoje dokazi da neke vrste, poput Granny Smith, potpomažu proizvodnju dobrih bakterija u crijevima držeći osjećaj gladi pod kontrolom.

GREJPFRUT

Otkriveno je da grejp smanjuje nivo insulina u krvi, što omogućava proces sprječavanja skladištenja masti. Također doprinosi smanjenju apetita.

JAJA

Jaja su bogata zdravim proteinima, na koje tijelo troši mnogo energije kako bi ih obradilo. Takođe su izvor zdravog holesterola, a istovremeno pomažu u redukovanju lošeg holesterola u krvi.

JAGODE

Ovo bobičasto voće, bogato polifenolima, pomaže u održavanju normalnog nivoa šećera u krvi i smanjuje stvaranje masnih naslaga. Također je bogat izvor vitamina C, koji pomaže da se riješite hormona stresa ili kortizola, koji se nakon napornog treninga otpušta iz nadbubrežne žlijezde.

 

BOROVNICE

Ovo voće je pravi primjer borca protiv suvišnih masti. Studija iz SAD-a je otkrila da borovnice mogu da spriječe razvoj masnih ćelija, čak i do 73%.

OVAS

Sadrži dosta vlakana kao i malo kalorija, pa zato činija ovsene kaše za doručak je savršen način da ubrzate metabolizam i sagorite kalorije.

ZELENI ČAJ

Jedinjenja koje se nalaze u zelenom čaju, katehini, pomažu vašem tijelu tako što utiču na brži razvoj metabolizma. Oni smanjuju nivo enzima, katehol O-metiltransferaza, koji degradira rad hormona norepinefrina koji sagorijeva masti.

LJUTE PAPRIČICE

Sadrže u svom sastavu kapsaicin, koji pomaže grupi proteina u vašem tijelu da razgradi masti. Napravite sebi ukusan doručak, tako što ćete ih konzumirati zajedno sa jajima.

JOGURT

Jogurt sadrži bakterije koje zapravo utiču na smanjenje količine masti, koju tijelo apsorbuje i skladišti. Osim običnog jogurta, preporučujemo vam da probate i grčki jogurt, koji ima duplo više proteina od ostalih vrsta.

NEMASNO MESO

Nemasno meso sadži proteine koji imaju termogenerički efekat i koji podstiču tijelo da sagori više kalorija. Rezultati su odlični ukoliko konzumirate meso sa malo masnoće, kao što je ćureće i pileće.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara