-

Općinski sud u Sarajevu donio je 3. 7. 2019. godine prvostepenu presudu kojom je utvrđeno da je portal Slobodna Bosna dana 8. 1. 2018. godine neistinitom, odnosno klevetničkom objavom nanio štetu tužitelju Adisu Arapoviću te da ovaj portal, čiji je urednik Senad Avdić, a autor klevetničkog teksta Asim Metiljević, moraju objaviti izreku presude. 

Izdavač Slobodna.ba d.o.o. tužitelju mora isplatiti dvije hiljade KM na ime odštete, saopćeno je iz Pres-centra SBB-a.  

Metiljević je u spornom tekstu, bez ikakvih dokaza i činjenica, što je Sud proglasio klevetničkim, ustvrdio da je Adis Arapović, radeći dugo godina kao menadžer i analitičar u CCI-ju, „frizirao izvještaje u korist SBB-a“ te da je izbačen iz ove organizacije. 

Na temelju predočene dokumentacije, utvrđeno je da je Arapović raskinuo ugovor o radu u CCI-ju na vlastiti zahtjev, a da su tvrdnje o friziranju izvještaja potpuna neistina i kleveta. 

To znači da je autor teksta svjesno objavio neistinit sadržaj, iskazao namjeru i grubu nepažnju te počinio štetu konkretnoj osobi. Sud je proglasio da je ovo „neophodna mjera u demokratskom društvu i ima za cilj zaštitu ugleda i prava drugih“.

 

 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara