-

Veoma je bitno u da u svoj plan uvrstite navike koje ne djeluju da su u direktnoj vezi sa kilogramima, ali će značajno doprinijeti njihovom nestanku. Ali, dijete nisu sve što treba da preduzmete ako želite da postignete ovaj cilj.

VIŠE SPAVANJA

Da spavanje utiče na smanjivanje težine svakako zvuči nestvarno, ali je istinito.  Bez dovoljno kvalitetnog odmora fitness i ishrana će dati slabe rezultate.

Studija objavljena kraje 2016. u magazinu European Journal of Clinical Nutritionotkriva da ako spavate manje od pet i po sati noću, utiče da unesete 385 kalorija više tokom narednog dana. Ovo istraživanje je pokazalo da loši spavači imaju tendenciju da jedu više proteina i namirnice bogate praznim kalorijama.

KONCENTRIŠITE SE NA NAVIKE, NE SAMO NA REZULTAT

Postavite sebi jasan cilj, šta želite da postignete, koliko kilograma ili koji obim, a zatim realno razmislite kako i za koje vrijeme. Znajte da je idealno da gubite od tri do pet kilograma mjesečno.

PLAN

A zatim, napravite plan. Pristupite realizaciji, izbacite šećer iz ishrane, jedite protein u svakom obroku, neka vam pola tanjira uvek bude rezervisano za svježe povrće… Ovakvo ponašanje je neophodno za suštinsku promjenu. Rezultat neće izostati ako budete dosljedni.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara