-

Želite nešto da gricnete, ali ne znate šta? Tako vam dođe da pojedete nešto slasno i nezdravo, ali ne želite da ugrozite svoje fantastične rezultate, koje ste postigli u teretani?

Imamo pravo rješenje za vas. Predstavljamo vam 4 ukusne užine koje će vam pomoći da izgradite snažne mišiće:

1. Mala tortilja od integralnog pšeničnog brašna + puna kašika cimeta, suhog grožđa i putera od kikirikija + banana = 7G proteina

2. Prepolovljeno veliko tvrdo kuhano jaje + kašičica grčkog jogurta sa 2% mliječne masti + malo aleve paprike = 7G proteina

3. Parče tosta od integralnog pšeničnog brašna + mladi sir + malo meda = 11G proteina

4. Parče goveđe pečenice + supena kašika guakamole + malo soka od limete = 7G proteina

Oznake: #ishrana
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara