-

Za sami početak jutra popijte šoljicu kafe. Kofein je možda suplement koji najbrže razgrađuje masnoće. Popijte i šoljicu kafe prije vježbanja za ekstra brzo djelovanje.

Odradite vježbe prije doručka. Kada vježbate na prazan želudac vaše tijelo sklonije je sagorijevanju masnih naslaga. Već 30 minuta brzog hodanja ujutro će imati veliki uticaj.

Jedite jaja za doručak. Istraživanja su pokazala kako jaja za doručak smanjuju glad i unos hrane sljedeća 24 sata. Najbolji odabir su kuhana jaja ili kajgana na vrlo malo masnoće.

Uz doručak popijte čašu iscijeđenog soka od grejpfruta. Ova namirnica pomaže bržem sagorijevanju masnoća.

Pijte dovoljno vode. Voda će ubrzati vaš metabolizam i pospješiti izmjenu stvari.

Prije obroka popijte šoljicu zelenog čaja. Zeleni čaj dokazano pospešuje sagorijevanje masnoća.

Spavajte minimum 7 do 8 sati dnevno. Neuredne navike spavanja usporavaju metabolizam.

Uspravno se držite. Čim se ispravite i istegnete trbušne mišiće djelovat ćete mršavije.

Radite vježbe za trbušne mišiće, ali ne samo klasične trbušnjake. Podižite se u stranu, dižite noge… Radite trbušnjake kad god se sjetite. Svakih deset koje napravite u bilo kom trenutku približava vas cilju ravnog stomaka. Ciljajte brojci 100 do 150 dnevno. To može biti 5 puta po 30 ili 10 puta po 15 dnevno.

U organizam unosite dovoljno mlijeka i mliječnih proizvoda, ali birajte light proizvode i mlijeko sa manje mliječne masti. Jogurt je jako važna namirnica. Sadrži dobre bakterije koje će dovesti u ravnotežu vašu probavu i smanjiti nadutost koja može biti uzrok velikog stomaka.

Kafe sa prijateljima zamenite šetnjom po gradu, tržnim centrima ili parku. Važno je da se što više krećete.

Umjesto da gledate TV, čistite kuću. Osim vaše linije biće vam zahvalni i vaši ukućani. Usisavanje je na primjer odlična vježba za trbušne mišiće.

Razvedrite se. Teskoba podstiče ekstra proizvodnju kortizola, hormona koji podstiče tijelo da pothranjuje masnoće posebno u području abdomena.

Nemojte se izgladnjivati. Izgladnjivanje podstiče tijelo da štedi masnoće, pa se metabolizam usporava, ali nemojte se ni prejedati. Možete pronaći mnogo aplikacija za mobilne telefone koje će vam olakšati brojanje kalorija. Brojanje kalorija je dokazano najučinkovitija metoda mršavljenja ili održavanja tjelesne težine.  Ako vam je brojanje kalorija naporno, bar zapisujte sve što taj dan jedete. Od šećera u kafi, do večernjih grickalica.

Nemojte jesti neukusnu hranu. Od hrane koja je neukusna, bez obzira što je zdrava, nećete osjetiti sitost. Jedite ono što volite, jedite raznovrsno i raznobojno, ali u manjim količinama.

Pojednostavnite obroke. Jedite za jedan obrok što manje namirnica, bez umaka, preliva i dodataka.

Izbjegavajte prženu hranu. Kuvano, grilovano ili pečeno je puno bolja opcija budući da su ulja najveći izvor kalorija. Ulja izbegavajte čak i u salatama. Ulje može lagani povrćni obrok da pretvori u visokokalorični.

Izbjegavajte alkohol, posebno pivo, kao i gazirane napitke. Dveflaše piva od 0,5 l sadrže jednaku količinu kalorija poput velikog hamburgera, a da bi ste te kalorije sagorjeli trebali biste trčati jako intenzivnim tempom sat vremena. Slično je i sa svim gaziranim napitcima.

Nemojte slušati savjete koji garantuju da ćete smršati ako napunite želudac praznom i niskokaloričnom hranom ili tečnošću, jer to ne funkcioniše. Većina ljudi jede emotivno, jer razmišlja o hrani i voli hranu, a ne kad osjeća glad. A među ostalim želudac je rastegljiv organ.

Uvijek se krećite. Ako se osjećate lijeni bar radite vježbu uvlačenja trbuha. Stisnite mišiće trbuha, zadržite nekoliko sekundi, opustite. Ovu vježbu možete izvoditi bilo gdje, a dosta je učinkovita za jačanje trbušnih mišića.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara