-

Predstavljamo vam recept za pikantnu ovsenu kašu, više nego potrebnu dozu energije prije treninga.

SASTOJCI

  • jedno jaje
  • 1 šoljica pahuljica (rolled oats)
  • 1 šoljica vode
  • 1 šoljica mlijeka
  • so po ukusu
  • ½ avokada, sitno isjeckanog
  • malo maslinovog ulja
  • sok svježeg limuna
  • ½ šoljice ispržene i isjeckane kobasice

PRIPREMA

Obarite jaje. U šerpu stavite malo vode i pustite je da provri na umjerenoj vatri. Pažljivo dodajte jaje i krčkajte ga oko pet minuta. Sklonite jaje i oljuštite ga.

Skuhajte ovsenu kašu. Pomiješajte ovsene pahuljice, vodu i mlijeko u šerpi. Dodajte prstohvat soli i ostavite da se lagano krčka. Kuhajte pet minuta uz stalno miješanje, dok ne dobijete glatku masu.

Sipajte pahuljice u činiju i dodajte kobasicu. Na vrh obroka stavite avokado i jaje i prelijte limunovim sokom i maslinovim uljem.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara