-

Gvožđe je jedno od najvažnijih materija za zdravlje i raspoloženje svakog od nas. Sprovodeći svjež kiseonik u krvotok, gvožđe podiže nivo energije, obnavlja snagu i spriječava osjetljivost mišića kod ljudi koji vježbaju.

Zato, počnite da konzumirate ovih pet namirnica koje su daleko bogatije gvožđem od popularne govedine.

PASULJ

Oko 220 grama pasulja sadrži 4 miligrama gvožđa, 225 kalorija i nevjerovatnih 40 grama proteina. Najbolje je koristiti ga u salatama ili kao dodatak u prženoj formi.

OSTRIGE

Oko 85 grama ostriga sadrži 6,7 miligrama gvožđa, što je oko trećine dnevne preporučene doze. Ostrige sadrže i proteine i minerale, među kojima prednjači cink.

SUSAM

Oko 40 grama ovih hrskavih, ukusnih sjemenki sadrži čak 5,2 miligrama gvožđa. Dodajte susam u svoju sljedeću salatu ili mješavinu žitarica. Ali pazite, nemojte pretjerivati, jer je susam bogat mastima. Na oko 40 grama susama ima 17 grama masti.

SOČIVO

Osim što su odličnog ukusa i što se dobro slažu sa većinom namirnica, 200 grama kuhanog sočiva pružit će vam dragocjenih 6,59 miligarma gvožđa. Uz to, unijet ćete i oko 50 grama kompleksnih ugljenih hidrata i 18 g proteina.

ŠPINAT

Možda vam je već poznato da je špinat glavna zvijezda kada je reč o gvožđu. Oko 230 grama kuhanog špinata sadrži 6,4 miligrama gvožđa, a samo 40 kalorija.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara