-

MENTALNA PRIPREMA

Efektna aktivacija mišića je povezana sa umnim radom. Zato je potrebno da tokom treninga, recimo abdominalnih mišića, uvjerite sebe da radite najlakšu stvar na svijetu.

DODAVANJE NOVIH ELEMENATA U TRENING

Napredujući kroz vježbanje steći ćete dodatno samopouzdanje. Vremenom ubacite nove elemente u uvodnu fazu treninga, dodajući intenzivnu tehnologiju kao što je električni mišićni stimulator. U bilo koju vrstu treninga dodajte vježbe kao što su izdržaj i sklekovi da biste pokrenuli samo jezgro vašeg tijela.

VARIJACIJE IZDRŽAJA

Što se tiče samog treninga snage i jezgra, kao odličan dodatak su se pokazale različite varijacije izdržaja. Tokom izdržaja naše tijelo je u horizontalnom položaju što izaziva izometrijsku tenziju koja nam obezbjeđuje funkcionalnije pokrete tijela.

PODIZANJE NOGU NA RAZBOJU

Ukoliko želite da opteretite trbušnjake najefikasnija vježba je podizanje nogu na razboju. Uz to stručnjaci preporučuju kombinaciju različitih vrsta izdržaja: izdržaj sa dodirom ramena, izdržaj hod na rukama, iskorak sa uvrtanjem i iskorak sa dohvatom.

PRIJE TRENINGA…

Prije treninga unesite u organizam dozu kofeina, bez kaloričnih dodataka poput mlijeka i šećera, da biste unaprijedili svoje performanse.

POSLIJE TRENINGA…

Poslije treninga uzmite protenski obogaćene namirnice, poput piletine, slatkog krompira i zelenog povrća.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara