-

Kada dižete utege, vjerovatno se fokusirate na tri stvari: Počni seriju. Izvedi zacrtan broj ponavljanja. Završi seriju. Tada se odmarate dok ne dođe vrijeme za sljedeću. Evo novog protokola:

Dodavanjem stanke usred serije – tehnikom poznatom kao trening s pauzom za odmor – izazivate mnogo veći metabolički skok poslije vježbanja, kaže trener Christian Finn (muscleevo. net). “To će imati znatan uticaj na vašu veličinu i snagu: uzimate uteg koji biste inače podigli 6 puta i umjesto toga podižete ga 10 ili 12 puta.”

-

KAKO DJELUJE

Poslije zagrijavanja odaberite utege koji su 80 do 85 posto vašeg 1-rep max. Izvedite što više ponavljanja možete – vjerovatno 6 ili 7. Odmarajte se 20 sekundi. Ponovno podignite utege i izvedite što više ponavljanja možete. Recimo da ih uspijete izvesti 3 ili 4. Odmarajte se još 20 sekundi. Sad opet uzmite utege i izvedite još nekoliko podizanja. Journal of Translational Medicine objavio je kako iskusni dizači utega sagorijevaju 18 posto više kalorija 22 sata nakon vježbanja sa stankom za odmor – uključujući veći postotak sala.

VJEŽBE

Finn preporučuje tri serije sa stankama za odmor jedne vježbe za gornji dio tijela po treningu; djelotvorni su potisci s prsa, veslanja i zgibovi ili lat-vučenja. Samo bi iskusni vježbači trebali taj način treninga iskušati s vježbama kao što su čučnjevi ili mrtva dizanja, koje zahtijevaju strogo posvećivanje pozornosti formi izvođenja – a to je nešto što opada s ovom razinom umora. Koristi su veća aktivacija mišića te sagorijevanje više sala satima nakon vježbanja. A ako i to nije dovoljno, te ćete koristi osigurati u manje vremena nego što biste ga inače potrošili na izvođenje serija na uobičajen način.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara