Dženan Lončarević novom pjesmom “Piješ, sine“ ponovo je potvrdio neosporan kvalitet i objasnio zbog čega spada u red najtraženijih pop pjevača.

Spot za numeru “Piješ, sine“, za koju je tekst i muziku uradio Dragan Čolaković, a aranžirao je muzički producent Željko Vasić, ima više od dva miliona pregleda na kanalu YouTube.

Pjesma je pod budnim rediteljskim okom Harisa Dubice, majstora za detalje, ekranizirana na dvije lokacije, u etno-selu Čardaklije u Bosanskom Petrovcu i na Prokoškom jezeru. O velikom uspjehu pjesme najbolje govori i činjenica da će skoro cijeli decembar za Dženana biti radan. Naime, Lončarević će u posljednjem mjesecu u 2018. godini imati čak 20 nastupa.

- Drago mi je što je pjesma „Piješ, sine“ ušla u redovan repertoar u kafanama širom regiona i što je sviraju moje kolege. Sigurno da će uspjeh biti još veći kada pjesmu na pravi način promoviramo. U decembru planiram televizijske promocije u Bosni i Hercegovini. Nekoliko dana bit ću u Sarajevu, kada ćemo i najaviti dugoočekivani veliki koncert u glavnom gradu BiH. Kada su u pitanju milionski pregledi, milione ćemo brojati kada ih zaradimo – u šali na kraju kaže Dženan Lončarević.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara