-

Svima nam je dobro poznato da trbušnjaci nastaju u kuhinji. Nutricionistica Bec Miller potvrđuje tu izreku. I sama redovno jede namirnice koje joj pomažu da ima ravan stomak

-

“Jednom do dva puta  sedmično trebali biste jesti ribu koja je bogata omega-3 masnim kiselinama. Riba je zdrava, ali i bogata proteinima”, kaže Miller.

-

Uz ribu se izvrsno slaže lisnato zeleno povrće poput blitve i špinata.

“Bogato je vitaminima A, C, K i E, vlaknima, a nema puno kalorija”, napisala je na svom blogu.

Ističe da je prehrana bogata tamnim lisnatim povrćem dobra za smanjenje krvnog pritiska i prevenciju bolesti srca.

“Takvog povrća možete jesti koliko god želite, a i dalje će vam odlično stajati vaše omiljene uske traperice”, napomenula je.

Treća stvar na njenom popisu je karfiol i brokula. Kaže da su to namirnice kojima se organizam čisti od toksina i hemikalija.

-

Kad je voće u pitanju, njen prijedlog je ono bobičasto.

“Bobice sadrže antioksidanse i protuupalna svojstva, a nemaju puno šećera u poređenju s drugim voćem”, dodala je.

-

Posljednja namirnica koju savjetuje u prehrani su jaja jer sadrže aminokiseline koje vaše tijelo treba da bi moglo normalno funkcionisati, a istovremeno pomažu pri mršavljenju.

.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara