-

Umjetnički direktor modne kuće Dior, Kim Džouns, kreirao je kolekciju za muškarce za proljeće-ljeto 2019 koja je dvostruki omaž slavnoj modnoj kući i njenom tvorcu, Kristijanu Dioru.

Džouns je rekao da je u pogledu kolekcije ispitivao arhive Dior kuće kako bi dobio inspiraciju povezanu sa dva aspekta kuće: mit, jer tako naziva žensko kuturno naslijeđe modne kuće, i čovjeka, poznatog po svojoj ljubavi prema cvijeću, dizajnu enterijera i njegovim psima, kao i njegovim bliskim  prijateljstvima sa umjetnicima i piscima.

Francuski pisac Žan Koktu je Kristijana Diora nazvao “agilnim genijem našeg vremena” uz opažanje da je Dior magično prezime sadržalo dvije nevjerovatne riječi - dieu (bog) i or (zlato).”

Modeli Lukas Goman, Princ Nikolaj od Danske, Romn Dikson, Valentin Karon i Malik Boadian predstavljaju oličenje Dior muškarca viđenog kroz objektiv sjajnog Stivena Mejsela za kampanju proljeće/ljeto 2019.

Džouns je takođe povodom kampanje sarađivao i sa umjetnikom Kavsom kako bi kreirao omaž Kristijanu Dioru u formi čudesne cvjetne skulpture.

Inače silueta žene u Dior kreacijama, uskog gornjeg i širokog donjeg dijela, podsjećala je na cvijet, a pojam prema kojem će ta kreatorska tvorevina ostati upamćena u istoriji mode je “New Look”.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara