-

Sve izvedbe osobnih vozila marke Citroën, koja se naručuju u proizvodnju, homologirana su u skladu s WLTP protokolom, strogim postupkom koji je sličan stvarnim uvjetima uporabe vozila. Marka tako nudi široku gamu snažnih i učinkovitih motora koji se odlikuju najdjelotvornijim tehnologijama kao što je tehnologija SCR, odnosno Selektivna katalitička redukcija u dizelskim motorima BlueHDi, te filtar krutih čestica GPF na benzinskim motorima s izravnim ubrizgavanjem. Te tehnologije odgovaraju zahtjevima koji su na snazi od 1. septembra 2018. i način su da se preduhitre buduća postroženja normi za zaštitu okoliša.

„Nadahnut našim kupcima, Citroën nastoji pružati konkretne odgovore na pitanja s kojima se oni svakodnevno suočavaju. U pogledu potrošnje i emisija štetnih tvari, to znači razvijati napredne tehnologije i unaprijed misliti na propise. To su ponajprije tehnologija selektivne katalitičke redukcije SCR u dizelskim motorima i filtar krutih čestica GPF za benzinske motore s izravnim ubrizgavanjem. Tomu treba dodati i veću transparentnost u pogledu informiranosti kupaca o postupku mjerenja u stvarnim uvjetima vožnje koji je razvijen 2016. u suradnji s organizacijama T&E i FNE te jasnu podršku novom postupku WLTP. Smatramo da smo od danas obavezni našim kupcima ponuditi sve izvedbe naših vozila homologirane u skladu s WLTP-om, kako bi im bili dostupni modeli koji su istovremeno snažni i učinkoviti i koji će im pružiti potpunu udobnost u vožnji, izjavila je Linda JACKSON – generalna direktorica marke Citroën.

S 1. septembrom 2018. postupak homologacije izmijenjen je radi stjecanja uvida u potrošnju goriva tijekom vožnje u stvarnim uvjetima. Homologirane vrijednosti klijentu će omogućiti da lakše procijeni svoju potrošnju goriva. Novi ispitni postupak WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) primjenjuje se na sva osobna vozila koja se prodaju na području Europske unije. Temelji se na stvarnim ciklusima vožnje koji su sličniji realnim uvjetima upotrebe vozila s obzirom na prijeđenu udaljenost, prosječnu brzinu, vrijeme zaustavljanja i temperaturu. Tim se postupkom omogućuje postizanje homologiranih vrijednosti potrošnje i emisija koje bolje odražavaju stvarnu upotrebu i točnu konfiguraciju vozila. Usto, rezultati dobiveni testiranjem na ispitnim uređajima u pogledu emisija ugljičnog monoksida, dušikovih oksida i krutih čestica potvrđeni su u stvarnim uvjetima na cesti.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara