U moru današnjih “terenskih” automobila, odnosno SUV-ova koji bi željeli imati imidž terenca, jedan od onih malobrojnih pravih terenaca koji nažalost izumiru je Toyota Land Cruiser. Slavna povijest duga više od 65 godina i reputacija nezaustavljivog automobila bez obzira na podlogu su temelji na kojima stoji i današnji Land Cruiser, ali danas, pogotovo u testiranoj top izvedbi kakvu smo testirali Land Cruiser je i luksuzni terenac.

Odlična izolacija

Fini materijali u unutrašnjosti, kožna sjedala, 8” multimedijski zaslon, kao i multimedijski sustav za putnike straga, kamere koje daju pogled od 360 stupnjeva, veliki krovni otvor, cijeli niz sustava aktivne sigurnosti samo su neke značajke koje čine ovaj automobil luksuznim velikanom dugačkim 484 cm sa sedam sjedala i masom od 2,4 tone. Ali, i takav luksuzni auto u suštini je pravi terenac koji s ulaznim kutem od 31 i silaznim od 25 stupnjeva te pravog 4x4 pogona uz mogućnost potpune blokade stražnjeg diferencijala te čitavog niza sustava pomoći u terenskoj vožnji uključujući i novi sustav Crawl Control, odnosno kontrola sporog kretanja koji ima 5 različitih stupnjeva. A imali smo i na raspolaganju i adaptivno prilagodljivo podešavanje ovjesa (comfort, normal, sport).

Ispod poklopca motora je već znani 2,8-litreni D-4D sa 177 KS i 450 Nm okretnog momenta, koji je predstavljen prije nekoliko godina s redizajnom i zamijenio je 3,0 dizel te uz slične performanse (12,7 s do stotke, 175 km/h najveća brzina) troši manje goriva. Neki će pomisliti dali je to dostatno za ovaj veliki terenac, ali ne trebaju se bojati, Land Cruiser suvereno vozi po autocesti, kao i na terenu. Uparen s odličnim klasičnim 6-brzinskim automatikom u prosjeku nam je trošio 9,6 l/100 km. U gradu treba računati na 11,5 l, a na otvorenoj cesti oko 8 l/100 km. Izolacija je besprijekorna pa se vožnja na 150 km/h bez obzira na visoku kutijastu formu Land Cruisera gotovo ne osjeti. Na autocesti i otvorenoj cesti je iznimno komforan i udoban.

Komforno i u trećem redu

U Land Cruiseru se, dakako, sjedi visoko i preglednost je sjajna, a sjedala su vrlo udobna. Testni je imao dodatna dva sjedala koja se mogu elektronski dizati i spuštati te pružaju sasvim pristojan komfor za dvoje putnika u trećem redu.

Cijena najluksuznijeg Land Cruisera s Premium opremom i automatikom je 718.000 kuna, dok je početna cijena s istim motorom ali 6-brzinskim ručnim mjenjačem i početnom opremom Active 447.900 kuna.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara