-

Najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice.

U poslovnom svijetu, ali i izvan njega, sadržaj e-mailova je vrlo važan, i može biti presudan u nastavku komunikacije i ostalih 'operacija'.

Pisanje e-mailova s druge strane odlična je vježba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često, a da nismo toga ni svjesni, naše riječi mogu zasmetati drugu stranu.

Tako ponekad, najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice, a prema rezultatima istraživanja koje je objavio Inc.com, jedna je rečenica najviše iritantna.

U anketi u kojoj je sudjelovalo 1.000 djelatnika, rečenica 'nisam siguran/na jeste li vidjeli moj posljednji mail' pokazala se kao najiritantnijom u poslovnoj komunikaciji.

Razlog zbog koji bi trebali izbjegavati ovu rečenicu leži u činjenici što se na neki način drugoj strani prebacuje osjećaj krivnje što još nije pogledala mail ili je zaboravila odgovoriti.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara