-

Menadžment Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (KCUS) nastavlja s projektima i aktivnostima u cilju pružanja kvalitetnijih zdravstvenih usluga pacijentima, te omogućavanja ugodnijeg radnog ambijenta za uposlenike, a posljednji u nizu realiziranih projekata je renoviranje Klinike urgentne medicine, najfrekventije klinike u KCUS-u.

Prema riječima v.d. šefa Klinike Dželaludina Junuzovića, ovim projektom znatno su poboljšani uvjeti boravka pacijenata, te je olakšana komunikacija između pacijenata, ljekara i medicinskog osoblja, saopćeno je iz KCUS-a.

- Uklonili smo nepotrebne zidove i pregrade u prijemnoj Hirurškoj ambulanti, a istovremeno smo u dijelu za nadzor pacijenata omogućili više privatnosti za bolesnike. Klinika urgentne medicine radi svaki dan, a ponedjeljkom i petkom primamo pacijente iz drugih kantona, kao i teže slučajeve s područja Kantona Sarajevo. Naši ljekari i osoblje su stručno osposobljeni za sve intervencije, kao i u bilo kojem urgentnom centru u svijetu – izjavio je Junuzović.

Glavna sestra Klinike urgentne medicine KCUS Senada Džebo ističe da se u Hirurškoj i Internističkoj ambulanti Klinike dnevno zbrine više od 250 pacijenata.

- Tokom renoviranja nismo prekidali redovan program rada s pacijentima. Mi smo prva Klinika na koju dolaze svi bolesnici, prva slika KCUS, stoga je naša odgovornost velika. Trudimo se svakodnevno dati maksimum kako bi pacijenti otišli zadovoljni svojim porodicama – navela je Džebo.

Generalna direktorica KCUS Sebija Izetbegović ističe da je u posljednje dvije godine urađeno mnogo na stvaranju boljih uslova za bolesnike i uposlenike. Najavljuje i utopljavanje i zamjenu stolarije na zgradi u kojoj se nalazi Klinika urgentne medicine.

- Predanim radom i opredjeljenjem da našim građanima omogućimo kvalitetniju zdravstvenu uslugu uradili smo velike i vidne promjene u KCUS. Sve vrijeme ulažemo veliki napor da popravimo kvalitet zdravstvene usluge, ali i uslove rada za naše zaposlenike. Sve aktivnosti menadžmenta usmjerene su ka istom cilju, a to je poboljšanje kompletne zdravstvene usluge pacijentima - izjavila je Izetbegović.

Ona dodaje da je Klinika urgentne medicine, po njenom dolasku u KCUS u januaru 2016. godine, bilo jedno od najzapuštenijih mjesta.

- Nedostatak osnovnih lijekova i sredstava za higijenu bio je ogroman problem. Kadar je bio nedostatan, jer su raniji direktori zapošljavali nove uposlenike u KUM, a kasnije ih premještali na druge klinike. Na napravljenih 100 miliona KM dugovanja naslijedili smo i stare i neispravne aparate, od kojih većina nisu bili u funkciji. Nismo imali lijekova niti sredstava za higijenu. KCUS je bio na najnižem mogućem nivou, što je bilo izrazito vidno u KUM-u. Oko 350 pacijenata dnevno je prolazilo kroz kliniku, osoblje iscrpljeno a higijenski uslovi loši – istakla je Izetbegović.

Dodala je da je KUM doveden u stanje pristojnog funkcioniranja relativno brzo, te da je menadžment sada veoma ponosan na izuzetno kvalitetan rad i uslove u skoro neprepoznatljivo boljolj klinici.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara