Najnoviji i najnapredniji SUV iz Ingolstadta u top-gun izvedbi koristit će hibridni pogonski sklop Porsche Panamere pa će ispaljivati kombiniranih 670 KS i 850 Nm te će time za 30 KS nadmašiti i Lamborghini Urus.

Stepenicu slabiji model – Audi SQ8 također će biti hibrid, a kombinacijom 3-litrenog motora V6 TFSI i elektromotora razvijat će 469 KS. 

Da se podsjetimo… Najnapredniji SUV iz Ingolstadta na tržište stiže kao zakašnjela reakcija na BMW X6 i Mercedes-Benz GLE, riznica je tehnologije, a iza imena Audi Q8 zapravo se krije kupeovska izvedenica Audija Q7.

Bavarci su to tržište prepoznali još prije punih 10 godina, ali za reakciju nikad nije kasno, pogotovo kad se napravi s ovakvim stilom kakav je demonstrirao Audi Q8. Premda je gabaritima gotovo identičan modelu Q7, većim međuosovinskim razmakom nudi višu razinu komfora. Dugačak je 499 cm, širok 200, visok 171, a međuosovinski razmak iznosi okruglo 300 cm. Audi Q8 prostraniji je od njemačkih konkurenata, a obzirom da se temelji na istoj platformi koju koriste Porsche Cayenne, Lamborghini Urus i Bentley Bentayga, suverena vozna svojstva su zajamčena.

Kritičari standardizacije dizajna sad neće imati municiju za paljbu. Premda Audi Q8 donosi brojne prepoznatljive elemente, poput monumentalne single frame rešetke hladnjaka, dizajnerski donosi osjetan odmak od ostatka game.

U unutrašnjosti je priča dijametralno suprotna. Većina interijera izvedena je potpuno u skladu sa svime što je već viđeno u slučaju aktualne generacije Audija A8. To ne mora nužno biti loše, pogotovo obzirom na činjenicu da je sve odrađeno za čistu peticu. Dobar dojam upotpunjuje i prtljažnik obujma 605 litara, odnosno čak 1755 uz preklapanje stražnjih sjedala.

Uz novu generaciju naprednog pogona na sve kotače Quattro i udaljenost podnice od 25,4 cm, jasno je kako mu niti terenski zadaci ne bi smjeli biti strani. Središnji diferencijal raspoređuje snagu u omjeru 40:60, u korist stražnje osovine, ali u slučaju gubitka prianjanja omjer može s lakoćom biti promijenjen. No, cestovne gume niskog presjeka neće dozvoliti pretjerane ulaske u blato i kaljužu, pogotovo onim kupcima koji se odluče za doplatne 22-colne naplatke.

Kupci će prvotno moći birati između dva 3-litrena motora, oznaka 55 TFSI i 50 TDI. Prvi je benzinac s 335 KS, a drugi dizelaš sa 286 KS. Već početkom 2019. godine u prodaju će stići izvedba 45 TDI, s 231 KS.

Obilnom upotrebom aluminija masa je zadržana na prihvatljivih 2140 kilograma. Ispeglana aerodinamika može se pohvaliti koeficijentom otpora zraka od 0,34, a blagi hibridni sustav sa 48-voltnom električnom instalacijom dodatno smanjuje potrošnju goriva za prosječnih 0,7 litara.

Novi Audi Q8 u prodaju stiže tek sredinom oktobra, a cijene zasad nisu poznate.

Oznake: #Audi RS Q8
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara