-

Izložba 35 oldtimer vozila upriličena je na platou KSC-a u okviru rellya „Travnik-Donji Vakuf-Bugojno 2018.“, koji je organizirao Oldtimer klub „Classic“ iz Travnika.

Radi se o vozilima koja su, u većini slučajeva, već dugi niz godina u vlasništvu ljubitelja starih vozila iz BiH, Slovenije, Hrvatske i Srbije.

- Prosječna starost ovih vozila je od 40 do 50 godina. Tu su mercedesi, dodžeri, zastave, citroeni... Imamo i dva motora stara četrdeset i više godina - kazala je sekretar u travničkom oldtimer klubu Zorica Van Heeswijk.

Prava atrakcija za posjetioce bilo je vozilo doč roadster, čiji su vlasnici već šesnaest godina supružnici Drago i Renata Kuković iz Nove Gorice (Slovenija).

Nakon prošlogodišnjeg lijepog iskustva odlučili su, kažu, ponovo doći u Bosnu i Hercegovinu.

- Vozilo je iz 1924., a u pitanju je dvosjed s 35 konjskih snaga i točkovima 24 cola. Kočnice su samo na zadnjim točkovima, i vrlo teško ga je zaustaviti. Inače, u voznom je stanju i uredno registriran - istaknuo je Drago.

Dodao je da je vozilo kupljeno od jedne doktorice iz Sidneja (Australija) i da je, zbog svog atraktivnog izgleda i zanimljivih tehničkih karakteristika, zamijenilo mercedes iz 1940., s kojim su se ranije predstavljali na izložbama.

Beograđanin Milan Kozić je u Bugojno stigao u citroenu, spačeku iz 1975., a ljubav prema oldtimer vozilima u njegovoj porodici odavno je postala tradicija.

- Moj tata je vozio citroen dyanu koju smo zbog krize, nažalost, morali prodati 1991. Čim sam dobio priliku, položio sam vozački i kupio svoj prvi auto - spačeka, kojeg sam kasnije restaurirao. Garažiran je samo tokom  zime. Vozi se, dakle, i parkira po beogradskim ulicama veći dio godine - naglasio je.

Branko Kapetanović iz hrvatskih Našica je prvi put sudjelovao u manifestaciji koju organizira travnički oldtimer klub, a vlasnik je vozila ostin 10 koji je, također, mamio poglede znatilježnih poklonika starih vozila. 

- Vozilo je uvezeno prije dvije godine iz Nizozemske, a proizvedeno 1946. Redovno se registrira kao povijesno vozilo, s postojećim karakteristima. Znači, ako nema pojaseve, a vidite da ih nema, ne mora ih ni imati - kazao je.

Dodaje kako sva vozila, bez obzira bila stara ili novije proizvodnje, treba redovno održavati, kako bi se što manje kvarila i ostala trajnija u posjedu njihovih vlasnika.

- Starija vozila se kvare ali, za razliku od onih novije proizvodnje, lakše se popravljaju, jer je kod njih sistem jednostaviji, nema kompjutera. Potrebno je nešto malo alata, i to je to - zaključio je Branko Kapetanović.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara