-
Kod mršavljenja hodanjem vrlo je bitno kojim tempom hodate 
 

Hodanje određenim tempom uz zdravu prehranu može vam pomoći da smršavite i dovedete se u formu. Donosimo vam savjete s kojima u 3 sedmice možete smršavjeti i do 5 kilograma, a sve što morate raditi je marljivo hodati.

U modernom načinu života, gdje su većina odraslih u relaciji kuća-auto-lift-ured, čovjek je zaboravio da je stvoren za kretanje. Konstantno slušam izjave klijenata koji kažu da su se udebljali otkad su kupili auto. U tom slučaju je i odluka da se hodanje uvede kao aktivnost koja će pomoći pri mršavljenju, sasvim opravdana.

Hodanje određenim tempom uz zdravu prehranu može vam pomoći da smršavite i dovedete se u formu

Svaka aktivnost, pa i hodanja, zahtjeva mentalnu pripremu ukoliko želite postići efekt gubitka kilograma. Hodanje duže od 20 minuta ulazi u kategoriju aerobnog treninga, čime osoba svakako radi na poboljšanju svoga zdravlja. Povećava se maksimalno primanje kisika, smanjuje se opterećenje na srce i definitivno se smanjuje stres.

-



Međutim, osoba koja hodanju pristupi površno i ne radi pravilnu tehniku koja uključuje i ruke i noge, neće uspjeti potrošiti dovoljno kalorij
a.

U koliko želite smršavjeti hodanjem, vrlo je bitno kojim tempom hodate. Istraživanje Sveučilišta u Virginiji otkrilo je da su žene koje triput sedmično prakticiraju brzo hodanje od po 30 minuta te dvije šetnje umjerene brzine izgubile šest puta više masnog tkiva u području trbuha od žena koje su pet puta sedmično šetale normalnim tempom.

Žene koje su hodale brzim ritmom također su istopile četiri puta više ukupnog tjelesnog masnog tkiva. A najbolji dio je taj da se pri brzom hodanju prvo počne topiti dubinsko abdominalno masno tkivo. Dobra vijest je i ta da se kod brzog hodanja stvara manji pritisak na gležnjeve nego kod trčanja. To je zato jer dok hodate jedna noga uvijek dodiruje tlo, dok tokom trčanja postoje trenuci kada je čitavo tijelo u zraku i kada se spustite na tlo, tijelo je izloženo udarcu. 

3 SAVJETA ZA USPJEŠNO MRŠAVLJENJE HODANJEM

Slijedite li ove savjete, u kombinaciji sa zdravom prehranom, možete samršavjeti i do 5 kilograma u 3 sedmice, a hodati možete bilo gdje i bilo kada. 

-



1. Za maksimalni gubitak masnoga tkiva hodajte brzim tempom triput sedmično po 30 minuta. Tih 30 minuta možete prohodati odjednom ili ih možete prekidati s kratkim pauzama tokom kojih ćete hodati sporije. 

Šetnja – ritam u kojem razgledavate izloge trgovina, odnosno intenzitet 4 na ljestvici od 10. U jednom satu sagorjet ćete oko 238 kalorija. 

Nemojte za hodanje izabrati dio dana kad je velika vrućina da ne biste dobili vrtoglavicu. Pripremite si unaprijed zdravi obrok da poslije ne dođe do prejedanja

Brzi hod - hodate brzinom od 5 ili 6 na ljestvici od 10, odnosno prohodate šest kilometara na sat. U sat vremena sagorjet ćete 340 kalorija. Dok hodate ovom brzinom možete govoriti, ali nakon svakih par rečenica potrebno vam je da dođete do zraka. 

 

-



Snažan hod – brzina je oko 7, 8 kilometara na sat, a sagorjet ćete oko 564 kalorija u sat vremena. Hodajući ovim ritmom, mašući rukama za veći otklon zraka i hodajući većim koracima, trebali biste hodati brzinom od 7 ili 8 na ljestvici od 10. Hodate li dovoljno brzo znat ćete i po mogućnosti govora – u ovoj brzini jedva ćete moći govoriti, tek tri ili četiri riječi zaredom jer ćete se morati koncentrisati na disanje.

2. Prilikom svakog nagaza noge treba aktivno kontrahirati muskulaturu nogu i stisnuti trbušni zid i treba se uhvatiti tempo koji će osobu dovesti do anaerobne zone u kojoj će osoba osjećati da ne može udahnuti dovoljno zraka. To se u početku može desiti već nakon nekoliko minuta, ali postepeno će se produžiti jer se tijelo adaptira .


Iz tog razloga tijelo treba konstantno šokirati promjenom nagiba hodanja (uzbrdo-nizbrdo) ili promjenom intenziteta hodanja (na primjer 2minute brzog pa pola minute sporog hoda). Ukoliko tijekom hodanja osjetite da vam noge trnu ili osjetite vrtoglavicu, pauzirajte minutu i istegnite se.

3. Nosite sa sobom bočicu vode jer je potrebno svakih 10 do 15 minuta popiti par gutljaja vode.

Nemojte za hodanje izabrati dio dana kad je velika vrućina da ne biste dobili vrtoglavicu. Pripremite si unaprijed zdravi obrok da poslije ne dođe do prejedanja
.

-

Savjet plus: Kad osjetite da ste se adaptirali na hodanje, uvedite i vježbe snage barem dvaput sedmično s kojima ćete potaknuti rast mišićne mase, a upravo su mišići glavni potrošači kalorija.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara