-

Novi predsjednik Uprave Sberbenk BH Jasmin Spahić kazao je u intervjuu Feni da je izuzetno  zadovoljan postignutim rezultatima Banke u posljednjih pet godina, od kada ona posluje u BiH, ali da mu je, svakako,  namjera  da u narednom periodu povećaju obim poslovanja u svim segmentima.

Kako ističe, posebno je zadovoljan tim što su klijenti Sberbank BH prepoznali kao „nezaobilaznog igrača i sistemski važnu instituciju na finansijskom tržištu Bosne i Hercegovine" te, stoga,  želi da ostanu  prepoznati kao progresivna kompanija koja kroz korisničko iskustvo pokazuje bezrezervnu orijentiranost ka klijentima.

Spahić je predsjednik  Uprave od 01.03. ove godine, a bankarstvom se bavi više od 12 godina. U aprilu 2013. godine pridružio se Sberbank BH kao direktor za maloprodaju, a u junu 2014. godine postao je članom Uprave Sberbank BH.

 -  Od tada do danas maloprodajne operacije Sberbank BH su uspješno transformisane na način da smo značajno povećali broj klijenata, unaprijedili ponudu proizvoda i usluga, što je u konačnici i rezultiralo značajnim doprinosom ukupnom rezultatu Banke. Izuzetno sam zadovoljan. Pogledam li naša ostvarenja u objektivnim dimenzijama poslovanja, proteklih pet godina  naša aktiva se uduplala. Snažna kreditna aktivnost dovela je do povećanja kreditnog portfolia za 70 %, dok su depoziti kao ključna supstanca povjerenja narasli za 193% u odnosu na početno stanje 2012. godine. Snažan rast svih prethodnih godina za posljedicu je imao da je Sberbank izrasla u nezaobilaznog igrača, sistemski važnu instituciju na finansijskom tržištu Bosne i Hercegovine – rekao  je Spahić.

Ovi  ih pokazatelji, kako kaže,  ohrabruju, a, možda, mnogo im je važnije da su ih klijenti prepoznali kao inovativnu i dinamičnu banku. Rast broja klijenata za 32 % svjedoči da nisu ostali u "niši statičnih i klijentima neinteresantnih banaka".

 - Najveću zahvalnost dugujemo našim zaposlenicima. Ljudi su najveća imovina banke, a zanos je najveća imovina čovjeka. Odgovorno mogu potvrditi da imamo vrlo kompetentne i energične zaposlenike – rekao je novi predsjednik Uprave Sberbank BH.

Međutim, ističe da je klijent  u središtu svih aktivnosti Sberbank i da  svi  proizvodi i usluge koje nudi ta banka  moraju odgovarati stvarnim potrebama klijenta, imati u sebi „extra sastojak“, biti u skladu sa svojim vremenom i  isporučene pravovremeno.

- Osim klijenata, vrijednost naših proizvoda prepoznaju i kolege iz Grupe, a i konkurenciji su interesantni. Budemo li se vodili ovim principima, vjerujemo da će nas takav pristup izdvojiti na tržištu. U narednom periodu težit ćemo da uvodimo digitalno napredne usluge. Svjesni smo da paralelo s procesom digitalizacije moramo nastaviti odgovorno upravljati podacima, posvetiti se njihovoj kvaliteti, zadovoljiti sve sigurnosne aspekte, ali i u isto vrijeme prilagoditi se novom načinu razmišljanja i pronaći vlastiti disruptivni model u ovom segmentu poslovanja – kazao je Spahić.

I prošla godina je bila izuzetno uspješna kako za Sberbank Grupaciju tako i za njene operacije u Bosni i Hercegovini. Sa ostvarenim rezultatom od preko  10,5 milijardi EUR dobiti, Sberbank Grupacija je potvrdila titulu najveće bankarske grupacije koja je prisutna i na tržištu Bosne i Hercegovine.

 -  Što se  konkretno tiče poslovanja Sberbank BH u protekloj godini, ostvarili smo naše strateške ciljeve. Kontinuirano kroz godine bilježimo rast aktive. Prošle godine aktiva je rasla za 15 posto. Lijepo je vidjeti da smo i prošlu godinu ostvarili rast depozita klijenata od 23 posto, što je možda i najbolja refleksija stepena povjerenja naših klijenata koji su nam povjerili svoju imovinu na čuvanje – naglašava predsjednik Uprave Sberbank BH u intervjuu za Fenu.

Svjestan je da se  navike njihovih klijenata, pa tako i bankarstvo u cjelini,  postepeno mijenjaju, te tu vidi priliku da budu aktivni sudionici i pokretači promjena. 

Predsjednik Uprave Sberbank BH osvrnuo se i na aktuelne i buduće proizvode te banke, odnosno digitalne usluge.

 -  Nakon što smo 2014. godine predstavili brzi keš kredit sa isplatom u roku od tri sata, radili smo nas još bržem rješenju. Godinu dana kasnije ponudili smo isplatu u roku od dva sata, da bi danas kreirali gotovinski kredit sa isplatom u roku od samo 50 minuta. Pored kredita, među naše osnovne proizvode svakako spadaju i kartice među kojima posebno izdvajamo Sberbank platnu Pika Karticu. Jedina kobrendirana kartica koja je istovremeno revolving kartica, kartica za kupovinu na rate i kartica lojalnosti.

 Kada su upitanju digitalne usluge, naše digitalno bankarstvo smo osnažili uvođenjem usluge ClickPay, koja brzinom i sigurnošću zadovoljava potrebe naših klijenata prilikom plaćanja računa. Kako je savremena komunikacija nezamisliva bez pametnih telefona i online platformi, zajedno sa telekom operaterima, kreirali smo jedinstvenu uslugu „TopUp“ putem koje naši klijenti mogu nadopuniti prepaid račune, i to samo jednim klikom putem mobitela – istaknuo je Spahić.

 Upravo razvoj digitalnog bankarstva, po Spahićevom mišljenju, omogućava kreiranje „novog poretka“ u kojem će se možda i najviše ogledati razlika među bankama.

 -  Kao što kaže jedan naš marketinški slogan „sve banke nude kredite i kartice, samo jedna mobilno bankarstvo otiskom prsta“ – istaknuo je  Spahić te dodaje  da korisnici bankarskih usluga danas imaju i neke druge navike. Koriste druge platforme za razvoj poslovnih odnosa, komunikaciju, prijateljstva i zabavu.

 -  Zato ne samo da moramo biti u toku, već i ispred ovog vremena. Tako su poslovnice kao ključni kanali u maloprodaji dobile  nadogradnju i kroz druge oblike komuniciranja, posebno u dijelu digitalnog bankarstva. Sa postojećom mrežom u kombinaciji sa novim kanalima distribucije, siguran sam da možemo pružiti besprijekornu kvalitetu servisa na teritoriju na kojem poslujemo. Inače, širenje poslovanja se nalazi u našem planu za 2018. godinu – rekao je.

 Upitan da li imaju  problema u naplati kredita, ustvari da li se suočavaju sa tzv. "lošim kreditima", Spahić napominje da je „jedan od stubova“ strategije Sberbank zaštita interesa njihovih  štediša.

-  Kada imate takav stav, onda i svoje kreditne politike prilagođavate tome. Kroz napredan i sofisticiran način upravljanja rizicima, preventivno upravljamo svim oblicima rizika, uključujući i kreditne rizike. To za posljedicu ima da je udio loših kredita (NPL) na nivou koji je bolji od tržišnog, sa NPL omjerom od 7,5 posto – kazao je predsjednik Uprave Sberbank BH u intevjuu za Fenu.

 Sberbank je jedna od najstabilnijih finansijskih institucija u svijetu sa tradicijom od 175 godina poslovanja koja nudi proizvode i usluge zasnovane na najvišem kvalitetu i najsavremenijim tehnologijama.

Sberbank BH je članica Sberbank Europe AG koja je prisutna na devet tržišta centralne i istočne Evrope: Austriji, Bosni i Hercegovini (Sarajevo i Banja Luka), Češkoj Republici, Hrvatskoj, Mađarskoj, Njemačkoj,  Sloveniji i Srbiji. Grupa ukupno zapošljava oko 4.300 radnika u 225 poslovnica (zaključno sa polugodišnjim izvještajem 2017. godine). 

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara