-

Kako postići savršeno tijelo, pitanje je koje se oduvijek povlači. Odgovor je, nažalost ili na sreću, još uvijek isti.

Vitka figura se postiže isključivo pravilnom ishranom i redovnom tjelovježbom.

Međutim, postoje određene namirnice koje olakšavaju mršavljenje i radi toga ih je poželjno uključiti u svakodnevnu prehranu.

Crveni grejp

-

Poznato je da grejp topi masnoću i da je odličan za suzbijanje gladi. Ako želite izgubiti kilograme, pojedite grejp za doručak. Ako ne volite jesti grejp, popijte čašu cijeđenog grejpa prije svakog obroka.

Kruške

Kruške su sjajne za mršavljenje jer sadržavaju puno vlakana i suzbijaju glad. Pojedite krušku za doručak ili kao zdravi međuobrok.

Kivi

Kivi je pun vitamina C, podiže imunitet i sagorijeva kalorije. Postoje istraživanja koja pokazuju da uz kivi možete izgubiti i do 2 kilograma u 4 dana.

Borovnice

Borovnice su pune antioksidansa koji čuvaju zdravlje bubrega i snižavaju holesterol. Borovnice su također blagi diuretik, što pomaže u izbacivanju viška tekućine i toksina iz tijela. Ubacite borovnice u smoothie, napravite zobenu kašu s borovnicama ili popijte svježe cijeđeni sok od borovnica.

Zelene jabuke

Zelene jabuke čuvaju zdravlje srca, podižu razinu energije i održavaju sitost. Jabuku je idealno pojesti za međuobrok!

Banane

Iako ih većina izbjegava tokom procesa mršavljenja, banane obiluju vlaknima koja suzbijaju glad. Osim toga, veliki su izvor energije i daju elastičnost mišićima, što je idealno za one koji redovito vježbaju.

Limun

Limuni su izvrsni za gubitak kilograma. Od limuna možete napraviti osvježavajući sok ili začiniti salatu.

Jagode

Jagode mogu poslužiti kao izvrsne zdrave grickalice. Pune su folne kiseline i vode, a sadrže vrlo malo kalorija.

Lubenica

Iako im još nije sezona, dobro je imati na umu da je lubenica sjajno voće za mršavljenje. Lubenica sadrži 90% vode što je dobro za ispiranje toksina iz bubrega, a radi svoje slatkoće će ublažiti želju za slatkim.

Papaja

Papaju možete nabaviti u većim trgovačkim lancima. Ona sadrži vrlo malo kalorija i obiluje vlaknima. Korisna je za rad crijeva i poticanje probave.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara