-

Mislite da se zdravo hranite? Moguće je da uopšte nije tako. Prema nekim nutricionistima određene kombinacije namirnica djeluju pozitivno na ubrzavanje metabolizma i regulaciju tjelesne težine.

VOĆE IDE SAMO

Voće se vari brže od bilo koje druge hrane (zbog visokog sadržaja šećera i vode), ali ako se konzumira sa drugim namirnicama, varenje voća se znatno usporava što dovodi do proizvodnje gasa i nadimanja.

NE MIJEŠAJTE PROTEINE I MASTI

Mast blokira enzime neophodne za varenje proteina, zato ih ne uzimajte zajedno. Sa druge strane, masti (npr. avokado ili ulje) se dobro slažu sa ugljenim hidratima, kao i sa lisnatim zelenim povrćem. Namirnice koje sadrže dosta masti i belančevina, na primjer sirevi, koštunjavi plodovi i sjemenki, ubrajaju se u proteinsku hranu.

POVRĆE SIROMAŠNO ŠKROBOM JE SUHO ZLATO

Ono se može kombinovati sa svim drugim namirnicama- proteinima, ugljenim hidratima, mastima- jer se zeleno lisnato povrće, prokelj i špargle dobro vare u svakom okruženju (kiselom i alkalnom). Entuzijasti ove dijete savjetuju da se obrok planira oko kalorične osnove (meso ili ugljeni hidrati) a zatim da se po želji doda povrće siromašno u škrobu.

UGLJENI HIDRATI NISU ZLO

Često izbjegavamo žitarice kao da su krofne (ili ako to ne uradimo, poslije osjećamo krivicu). Ipak, ni integralna pasta, integralni pirinač, pa ni krompir, neće vam se zalijepiti za struk, ako ih kombinujete sa zelenim povrćem. Mahunarke poput pasulja i graška se sa pravom mogu smatrati ugljenim u ovom planu ishrane.

ODVOJITE MESO I KROMPIR

Proteini, bilo da govorimo mesu, soji ili koštunjavim plodovima, najbolje se vare u kiselom okruženju, dok ugljeni hidrati zahtijevaju alkalnu sredinu. Kombinovanjem ova dva, neutrališe se želučana kiselost i usporava varenje.

ODMORITE SE IZMEĐU OBROKA

Dajte tijelu vremena da završi varenje prethodnog obroka, pre nego što pojedete namirnicu iz grupe koja se ne slaže sa njim. Na primjer, voće cijedite bilo 30 minuta prije obroka, ili tri sata nakon njega. Nakon jela bogatog skrobom, sačekajte bar tri sata prije nego što nešto ponovo pojedete, a nakon proteina, najmanje četiri sata.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara