Od predstavljanja Mercedesove C-klase prošlo tek tri godine, ali je neko u Mercedesu odlučio revidirati taj „mali“ model i podariti mu nekolicinu novih detalja.

Naravno da se spomenuti detalji ne svode samo na eksterijer, već i na interijer, podvozje, ali i neke nove stavke opreme zbog kojih iznad ovog automobila bez problema može stajati nadimak „Baby S-klasa“.

Dakle, aktualna generacija Mercedesove C-klase u limuzinskoj je izvedbi iz nekog razloga dobila svoj prvi redizajn. Time je otpočet novi ciklus za ovaj model i sve je skupa navodno pripremljeno za 2019. godinu – iako je automobil u teoriji predstavljen prije nekoliko dana, dok se službeno predstavljanje predviđa na salonu automobila u Ženevi.

Ono što pak jest, svodi se na činjenicu da nova (tj. redizajnirana) C-klasa dolazi s povećanom snagom i novim tehnološkim rješenjima – prvenstveno kada se prstom uperi u sve mile i nemile senzore i sisteme koji bi vozačima trebali pomagati tokom vožnje.

 
Izvana ova nova (odnosno osvježena) C-klasa ima redizajnirane prednje i stražnje branike. Zatim su tu LED-svjetla najnovije generacije, ali i ona stražnja koja navodno „prate konture čistih linija“ (što god to u suštini značilo).

Dakle, tehnologija s kojom se nedavno mogla pohvaliti tek uvijek revolucionarna S-klasa uskoro stiže i vlasnicima najmanje Mercedesove limuzine.

Izuzev suptilnih promjena na polju branika i rasvjetnih tijela, u ponudi bi se trebale naći i „Mojave silver metallic“ i „Emerald green“ kao dvije nove boje, ali i potpuno novi dezeni kotača, koji u svojoj bazi podrazumijevaju 17-inčne dvobojne felge s pet krakova.

Interijer je u pravilu ostao u nepromijenjenom izdanju. Promjene koje su zadesile vozačevo radno mjesto i suvozačev prostor za odmor svode se na tek nekoliko detalja poput većeg (tj. 7-inčnog) zaslona infotainment-sistema, novi dezen drvenih obloga, te novi volan koji na sebi ima najnoviju generaciju kontrola na dodir.

Oni s dubljim džepovima moći će birati i novi Burmeisterov audio-sustav, još veći zaslon infotainment-sistema, te još jedan 12,3-inčni zaslon s kojim su u sklopu Mercedesove S-klase zamijenjeni klasični instrumenti ispred vozača. Vrijedi spomenuti još i grijana sjedala, te automatski i električni „šiber“ koji je u stanju detektirati koliko je vani sunčano, ali izuzev tih nekoliko stavki, ova je redizajnirana C-klasa daleko od bilo kakve revolucije.

U toj domeni Mercedesova redizajnirana C-klasa za početak nastupa s naprednim sustavima detekcije predmeta ispred automobila. Dakle, možete slobodno imati sinkope za volanom i ništa se neće dogoditi niti vama, niti automobilu, niti npr. pješaku ili stupu (što naše pravosuđe često tretira kao isto). Prema navodima od strane službenih djelatnika unutar Mercedesove zgrade, dotični će sistem za detekciju biti sposoban „detektirati objekte na udaljenosti i do 500 metara“.

Time će okupanti unutar ove C-klase biti sigurni od iznenadnih udaraca i neugodnih zvukova koji ih prate, pa je ova redizajnirana klasa zapravo svojevrsni ekvilibrij za sve koji se u njoj nalaze. Ali i za one koji su do 500 m daleko.

Sva će ta autonomija dakle funkcionirati prateći radarom ono što se oko automobila na cesti događa, te time olakšati život vozača, suvozača, djece i zlatnog retrievera na stražnjem sjedalu. Ali će uza sve te sigurnosne i polu-autonomne stvarčice i punica u prtljažniku provoditi ugodno vrijeme.

No izuzev radarske kontrole i 3D-prikaza na zaslonima C-klase, dotična će nuditi i svu silu drugih više ili manje autonomnih ideja u sklopu popisa opreme. Uostalom, tu je za početak prisutan sustav za praćenje prometnih traka (tj. smještaja vozila unutar njih). Zatim vrijedi spomenuti i sistem za pomoć pri skretanju, jer zavoji u današnje vrijeme često napadaju vozače – pogotovo u gradovima, a onda je tu i još nekoliko stavki koje aktivno ili pasivno djeluju na sigurnost onih koji unutar osvježene C-klase provode svoje vrijeme. No navođenje svih tih stavki uz službeni konfigurator (koji uskoro stiže na Mercedesove službene stranice) bitno je poput skorašnjeg snijega u Afganistanu, pa kad konfigurator postane aktivan, iskoristite ga.

 

Uglavnom, kada se sve zajedno stavi na hrpu i podijeli s dvanaest, postaje jasno kako je redizajnirana C-klasa još malčice odrasla i uozbiljila se.

Ljepša je i opremljenija nego ikad, a i performansama ne zaostaje za konkurencijom, već dotičnoj pokazuje kako se to radi u Njemačkoj. Shodno tome je snaga „baznog“ dvolitrenog „turbaka“ podignuta za nekih 15 konja, te sada iznosi njih 255.

Naravno da se iza te snage skriva benzin kao pogonsko gorivo, no Diesel je na putu, a Hibrid samo što nije, tako da će svi biti zadovoljni – od entuzijasta s obiteljima, preko direktora građevinskih kompanija, zastupnika i stranačkih kolega, ali i eko-mentalista kojima su životi djetlića i polarnih medvjeda glavna okosnica postojanja.

Izvor: Informativa.ba, Automobili.hr
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara