Potpisan je ugovor o završetku radova na putnoj dionici dugoj 1.900 metara, Kladanj-Podpaklenik, s planinskim prijevojem Karaula, na Magistralnoj cesti M-18. Ujedno je potpisan ugovor o nadzoru nad radovima.

U sjedištu Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH u Sarajevu, dva ugovora postignuta su između tog preduzeća i kompanija najboljih ponuđača. Prvi je potpisan s konzorcijem u sastavu Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo i Građevinskim preduzećem ŽGP d.d. Sarajevo, a drugi s konzorcijem u sastavu Trasa d.o.o. Sarajevo i DESIGN&QC d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost prvog ugovora je 9.974.910,86 KM, rok za završetak radova godina dana, dok drugi vrijedi 877.386,48 KM i rok je nešto duži od godine. Realizacija oba će biti finansirana kreditnim novcem Evropske investicijske banke.

Direktor preduzeća Ceste Federacije BiH Ljubo Pravdić nakon potpisivnje je novinarima izjavio da je ovo treći ugovor u sedam dana, potpisan u Programu modernizacije cesta te najavio nastavak aktivnosti i mnoge tendere. Izrazio je nadu da će za godinu dana biti završeno sve što je predviđeno za modernizaciju prijevoja Karaula.

Direktor Euro-Asfalta d.o.o. Sarajevo Enver Ajanović najavio je za kraj februara početak glavnih radova definiranih ugovorom koji je potpisan danas, a okončanje možda i prije zacrtanog roka od jedne godine, mada je projekt zahtjevan. Ugovor će kompaniji osigurati kontinuitet kako bi mogla angažirati sve kapacitete i završiti posao na vrijeme, rekao je.

Današnji ugovori potpisani su u realizaciji treće faze radova na poddionici Kladanj-Podpaklenik na cestovnom pravcu M-18 Šićki Brod - Semizovac, izgrađenom prije 45 godina. Ta poddionica, s planinskim prijevojem Karaula, u zimskim uvjetima je vrlo zahtjevna za vožnju zbog poledice i snijega.

U prvoj fazi su izgrađeni mostovi M11 (L=140 m) i trasa ispred i iza tunela (L=1.195 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno s tunelom, iznosi 2.055 m. Radovi su završeni 2014. godine, a izvođač je bio Hering, Široki Brijeg.

U drugoj fazi su izgrađeni tunel Karaula (L=902 M) i trasa ispred i iza tunela (L=1.195 m). Ukupna dužina ove faze, zajedno s tunelom je 2.055 m. Radovi su završeni septembra 2016., a izvođač je bio Strabag AG, Austrija.

Treća faza znači kompletiranje dionice u jednu cjelinu i radovi će podrazumijevati izgradnju dodatnog dijela trase (L=1.506 m) te mostova M13 (L=280 m) i M14 (L=120 m).

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara