-

U takvu hranu spada ona koja ima proteine, dobre masti, zatim cijele žitarice, voće i povrće bogato antioksidansima, antiinflamatorima, kaže doktorka Murali Doraisvami sa Instituta za neurološke nauke Univerziteta Djuk. Nudimo vam savremeni meni za vaš mozak.

DORUČAK: JAJE I CIJELE ŽITARICE

Jaja sadrže holin, veoma važan nutrijent koji potpomaže funkcije mozga; cijele žitarice su bogate vlaknima i regulišu nivo šećera u krvi.

UŽINA: ŠAKA BOROVNICA I 8 BADEMA

Borovnice su bogate epikatehinom koji poboljšava krvnu sliku, raspoloženje i izoštrava pažnju. Bademi su pak bogati proteinima i vlaknima.

RUČAK: 200 GRAMA LOSOSA SA SALATOM OD PASULJA

Losos je pun omega-3 masnih kiselina, koje odlično utiču na mentalno zdravlje. Pasulj je pun vlakana koji su vam potrebni za regulaciju šećera tokom dana.

UŽINA 2: 2 REDA CRNE ČOKOLADE

Crna čokolada (sa najmanje 65% kakaa) bogata je flavonoidima, antioksidansima koji poboljšavaju mentalne funkcije, a sadrži i malo kofeina koji poboljšava koncentraciju.

VEČERA: POVRĆE SA KARIJIEM I INTEGRALNIM PIRINČEM

Bacite plavi patlidžan, luk, brokoli, crvene i žute paprike u vok da biste izvukli maksimum antioksidanasa koje posjeduju. Pospite ih karijem za antiinflamatorni efekat.

UŽINA 3: ŠAKA SUHIH VIŠANJA I JOGURT

Višnje su odličan izvor melatonina- hormona koji reguliše pospanost. Jogurt je bogat proteinima i triptofanom, amino-kiselinom koja opušta nervni sistem.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara