-

Cijene igara na Steamu i drugim digitalnim prodavnicama danas padaju brže nego ikada. Dijelom je to zbog slabije prodaje općenito, a dijelom zbog toga što izdavači znaju kako igrači prilikom sniženja kupuju i ono što inače ne bi uzeli, ali im je šteta propustiti zbog dobrog popusta. Prošle godine tako smo viđali situacije da se igre pojave na -50% sniženja svega mjesec dana nakon izlaska. Ipak, većina igara ne prakticira takve popuste, a kako otkriva portal PCGamesN, nekima popusti nisu ni dopušteni.

Naime, na Steamu trenutno vrijedi pravilo da igra ne može biti na popustu unutar 30 dana od izlaska – no samo ako je već bila lansirana uz popust. To znači da proizvođači igara, pogotovo onih nezavisne produkcije, moraju pametno birati datum izlaska svoje igre, jer bi primjerice mogli biti izostavljeni s liste Steamovih velikih sniženja.

Drugim riječima, igru nije pametno lansirati previše blizu sezone sniženja, kao ni previše daleko od nje jer igrači onda neće imati novca za nju s obzirom da su ga potrošili na sniženjima.

Oznake: #Steam
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara