-

Mnogi od nas plaćaju skupe teretane, neki za njih nemaju vremena, dok treći uvijek pronađu izliku i radije se zavale u naslonjač ispred telke, umjesto da izdvoje malo vremena i učine nešto za svoje zdravlje i tijelo. Klasični sklek je odlična vježba s kojom možete poraditi na gornjem dijelu tijela, koja ne zahtijeva nikakve dodatne rekvizite, a pravilnom izvedbom donosi odlične rezultate. No, osim klasičnog skleka postoje mnoge varijacije koje naprednijim vježbačima osiguravaju veće opterećenje određenih mišićnih grupa i s kojima ćete postići odlične rezultate u toplini svoga doma, bez potrebe za ikakvim dodatnim rekvizitima. Ovo je pet varijanti sklekova s kojima možete učiniti čuda i izgraditi gornji dio tijela kakv ste oduvijek željeli.

T-sklek
Kod ove varijacije skleka krećete iz početnog položaja za sklek, spuštate se dolje, a prilikom odguravanja radite otklon, te rotirate tijelo na način da jednu ruku podižete u zrak tako da vaše tijelo tvori slovo T. Nakon toga se vraćate ponovo u poziciju za sklek i ponavljate vježbu, ali ovaj put s otklonom na drugu stranu. Napredniji vježbači mogu povećati intenzitet vježbe dodavanjem manjih bučica.

“Spiderman” sklek
Kod ove vježbe ponovo krećemo iz početnog položaja za sklek, ali prilikom spuštanja prema dolje privlačimo koljeno prema laktu. Prilikom svakog spuštanja privlačimo koljeno druge noge. Ova vježba je idealna za one koji uz mišiće koji su najuključeniji prilikom izvedbe klasičnog skleka, žele dodatno uključiti i mišiće u predjelu trupa.

Široki sklek
Široki sklek izvodi se na način da krečemo iz početne pozicije za sklek, ali dlanove postavljamo šire od širine ramena. Ovakvim sklekom više se aktiviraju mišići prsa, a opterećenje na tricepse je puno manje.

Uski sklek
Obrnuta verzija širokog skleka je sklek s usko postavljenim dlanovima, kod kojeg prilikom izvođenja više sudjeluje triceps. Naravno, to ne znači da prsa nisu opterećena, samo je veće opterećenje ipak na tricepsima.

Sklek s pljeskom

Sklek s pljeskom je varijanta pliometrijskog skleka koji su odlični za ravoj eksplozivnosti. Izvodi se na način da se prilikom izvođenja običnog skleka, snažno, što eksplozivnije odgurnete od poda, pljesnete rukama, a nakon toga dočekate u početni položaj i odmah napravite sljedeće ponavljanje. Radi se o skleku koji nije za početnike, ali uz prije spomenute varijacije možete vrlo brzo doći do nivoa u kojem vam ni ova vrsta skleka neće predstavljati problem.

Oznake:
Izvor: Informativa.ba, onolon
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara