Premijer Federacije BiH Fadil Novalić, federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, premijer Kantona Sarajevo Elmedin Konaković i načelnik Općine Novi Grad Semir Efendić danas su simboličnim presjecanjem vrpce pustili u promet novoizgrađenu dionicu LOT 2C Sarajevske obilaznice, Briješće - ulica Safeta Zajke.

Svečanosti koja je upriličena na vijaduktu Briješće prisustvovali su predstavnici federalne, kantonalne i općinske vlasti, te investitora, izvođača i drugih uključenih u taj projekt.

Dionica (LOT 2C) u kontinuitetu s dionicom Briješće-petlja Butila (LOT 2A), predstavlja brzu cestu BC1 i izgrađena je u sklopu realizacije projekta Sarajevske obilaznice kao posljednja od predviđenih dionica koju je uime Vlade Federacije BiH implementiralo JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo.

Premijer Novalić je u svom obraćanju ukazao na značaj ove dionice jer rasterećuje primarnu gradsku saobraćajnicu, te glavni grad spaja sa koridorima 5-C. Naglasio je opredjeljenost Vlade FBiH za realizaciju projekata saobraćajne infrastrukture, što je jednim dijelom podržano projekcijama rebalansa ovogodišnjeg budžeta, te budžeta za narednu godinu.    

- U rebalansu ide 107 miliona KM za pravac Lašva-Travnik i novih 183 miliona KM u budžetu sljedeće godine ide za četiri pravca, od kojih je jedan i Sarajevska obilaznica na pravcu prema Semizovcu koja kreće od Željezničke stanice i za te namjene je predviđeno 35 miliona KM. To  potvrđuje jasnu namjeru Vlade FBiH  da zajedno sa drugim akterima nastavimo sa ovim i sličnim aktivnostima – kazao je Novalić napominjući da je nastavak ulaganja u cestogradnju u velikoj mjeri uslovljen akcizama.    

Federalni ministar prometa Denis Lasić je kazao da vrijednost radova na ovoj dionici iznosi 9.574.554 KM, te da je  vrijednost eksproprijacije oko 4,5 miliona KM. Dodao je da se radi o modernoj prometnici koja će omogućiti brži promet vozila i smanjivanje gužvi.  

- Ministarstvo daje punu podršku JP Ceste FBiH, a ta podrška je opravdana jer su u  kratkim vremenskom razdoblju postignuti značajni rezultati, a također raduje i činjeica da su domaće firme i ostali angažovani na ovom projektu uradili kvalitetan posao unutar zadanih rokova – dodao je Lasić.

Dionica, kako je istaknuto, ima sve elemente brze ceste čime se u konačnici omogućava udobnija vožnja i skraćuje vrijeme putovanja. Sastoji se od dijela trase dužine oko 800 m, objekta „Pergola“ preko kojeg Sarajevska obilaznica prelazi željezničku prugu van nivoa i kružnog toka s kojim je izvršen spoj na ulicu Safeta Zajke ukupne dužine oko 450 m. Ukupna dužina LOT-2C je oko 1,2 km, od čega je otvoreni dio trase dužine oko 800 m u punom profilu brze ceste koju čine dva odvojena kolovoza s po dvije saobraćajne trake.

Sarajevo je prije nekoliko godina, kako je kazao premijer KS Konaković, imalo velikih problema na svim prilazima gradu, dodajući da je ovo jedan od prilaza koji je dosta dobro riješen.

- Gužve na ovim saobraćajnicama su značajno manje i sada nam ostaje Prva transferzale koja će se intenzivirati u narednoj godini kada je riječ finalnim ciljevima saobraćajne infrestrukture. Zahvaljujući ovoj dionici lakše se ulazi u grad, a riješava se i problam građana koji žive na tom području. Posebno mi je drago što smo pokazali funkcionalnost svih nivoa vlasti, dosta brzo riješili neke administrativne probleme, našli novac za imovinsko pravne odnese i danas vidimo svu opravdanost te investicije – kazao je Konaković. 

Načelnik Novog Grada Semir Efendić je kazao da je ova dionica bitna zato što je to drugi spoj u ovoj općini, ali i u Gradu Sarajevu na koridor 5-C.

-Zaparavo, rasterećuje rondo u Briješću koji je spojna tačka sa autoputem, a sada ćemo imati iz ulice Safeta Zajke direktno uključivanje na autoput i obratno -  kazao je Efendić.

Vrijednost radova za LOT-2C iznosi 9.574.554 KM (s PDV-om), a novac je osiguran iz kreditnih sredstava međunarodnih financijskih institucija (EBRD, EIB i OPEC Fond). Vrijednost eksproprijacije za LOT-2C iznosi oko 4,5 miliona KM, a novac su osiguraili Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i Općina Novi Grad Sarajevo.

Učesnici u realizaciji projekta, odnosno Investitor-implementator je JP Ceste Federacije BiH uime Vlade FBiH, izvođač JV Euro-Asfalt & ŽGP Sarajevo s podizvođačima, projektanti su TZI d.o.o. Sarajevo i Arting BH d.o.o. Sarajevo, revidenti Saraj Inžinjering d.o.o. Sarajevo i TZI d.o.o. Sarajevo, a nadzor su vršili Institut IGH Zagreb i Institut IPSA d.o.o. Sarajevo.

Kraj izgrađenog vijadukta Briješće, dužine L=720 m, predstavlja početak dionice Briješće-spoj sa ulicom Safeta Zajke, LOT-2C.

Dosad su implementirane dionice Jošanica-petlja Butila (LOT-1), petlja Butila-Briješće (LOT-2A), Briješće-Stup (LOT-2B), petlja Butila-Vlakovo (LOT-3A) i sada Briješće-spoj sa ulicom Safeta Zajke (LOT-2C). 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara