Na vijaduktu Briješće danas će biti svečano otvoren i pušten u promet LOT 2C Sarajevske obilaznice, dionica Briješće – ulica Safeta Zajke.

Tom događaju prisustvovat će premijer FBiH Fadil Novalić, federalni ministri i predstavnici kantonalne i općinske vlasti, te investitora, izvođača i ostalih uključenih u taj projekat.

Prvenstveni zadatak projekata Sarajevske zaobilaznice je povećanje nivoa usluge za tranzitni saobraćaj i što kvalitetnija veza grada, odnosno lokalnog saobraćaja sa autocestom A1 na koridoru 5-C.

Kraj izgrađenog vijadukta Briješće, dužine L=720 m, predstavlja početak dionice Briješće-spoj sa ulicom Safeta Zajke, LOT-2C.

Dionica (LOT-2C) u kontinuitetu s dionicom Briješće-petlja Butila (LOT-2A), predstavlja brzu cestu BC1 koja grad Sarajevo povezuje s koridorom 5-C. Dionica Briješće-spoj sa ulicom Safeta Zajke (LOT-2C) izgrađena je u sklopu realizacije projekta Sarajevske obilaznice kao posljednja od predviđenih dionica koju je uime Vlade Federacije BiH implementiralo JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo.

Do sada su implementirane dionice Jošanica-petlja Butila (LOT-1), petlja Butila-Briješće (LOT-2A), Briješće-Stup (LOT-2B), petlja Butila-Vlakovo (LOT-3A) i sada Briješće-spoj sa ulicom Safeta Zajke (LOT-2C)

Novoizgrađena dionica (LOT-2C) ima sve elemente brze ceste što u konačnici daje veći nivo usluge, kvalitetniju udobnost vožnje i skraćenje vremena putovanja.

Dionica Sarajevske obilaznice (LOT-2C) se sastoji od dijela trase dužine oko 800 m, objekta „Pergola“ dužine L=120 m preko kojeg Sarajevska obilaznica prelazi željezničku prugu van nivoa i kružnog toka s kojim je izvršen spoj na ulicu Safeta Zajke ukupne dužine oko 450 m.

Ukupna dužina LOT-2C je oko 1,2 km, od čega je otvoreni dio trase dužine oko 800 m u punom profilu brze ceste koju čine dva odvojena kolovoza s po dvije saobraćajne trake širina po 3,50 m, ivičnih traka širine 0,35 m, bankina širine 1,50 m i razdjelnog pojasa širine oko 3,0 m.

Spoj na ulicu Safeta Zajke je izvršen dvotračnom kružnom raskrsnicom čije širine saobraćajnih traka iznose po 4,5 m.

Vrijednost radova za LOT-2C iznosi 9.574.554,09 KM (s PDV-om), a novac je osiguran iz kreditnih sredstava međunarodnih financijskih institucija (EBRD, EIB i OPEC Fond).

Vrijednost eksproprijacije za LOT-2C iznosi oko 4,5 miliona KM, a novac su osiguraili Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i Općina Novi Grad Sarajevo.

Početak radova je bio u maju 2016. godine, završetak u oktobru 2017. godine. 

Učesnici u realizaciji projekta, odnosno Investitor-implementator je JP Ceste Federacije BiH uime Vlade FBiH, izvođač JV Euro-Asfalt & ŽGP Sarajevo s podizvođačima, projektanti su TZI d.o.o. Sarajevo i Arting BH d.o.o. Sarajevo, revidenti Saraj Inžinjering d.o.o. Sarajevo i TZI d.o.o. Sarajevo, a nadzor su vršili Institut IGH Zagreb i Institut IPSA d.o.o. Sarajevo, navodi se u saopćenju iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara