Streaming usluge sve su popularnije, a samo na YouTubeu zabilježen je rast gledanja na televizorima od čak 70%.

Za vrijeme objave posljednjih kvartalnih rezultata Alphabeta mnogima je za oko zapeo podatak o tome kako se YouTube, najveća video platforma na svijetu, sve više gleda na nešto većim ekranima, tačnije, televizorima. Glavni šef Googlea Sundar Pichai objavio je tako da korisnici sada u prosjeku gledaju oko 100 miliona sati videa s YouTubea u svojim dnevnim boravcima – na dan.

Pri tome se, dakako, misli na gledanje YouTube video zapisa na raznim modelima pametnih televizora, ili putem igraćih konzola, Android boxova, te streaming uređaja poput Chromecasta i sličnih.

Svakako, gledanje YouTubea na televizorima daleko je po količini od broja sati koji se provedu uz ekran kompjutera ili pak vodeće platforme – mobitela. Ukupno se na YouTubeu pogleda više od milijardu sati videa na dan, pa bi se moglo zaključiti da na televizore otpada tek manje od 10% vremena provedenog uz YouTube.

Ali, taj način gledanja bilježi ogroman rast. U samo godinu dana on je povećan za čak 70%, pa je više nego očito kako, uz Netflix i slične, i YouTube polako postaje "ubica" klasične linearne televizije i raznih zemaljskih i kablovskih kanala.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara