Sve do 2013. SAD su bile najveće mobilno tržište na svijetu – tada ih je očekivano pretekla Kina, a od ovog mjeseca Amerika je pala za još jedno mjesto te je drugo mjesto sada zauzela Indija.

Prema izvještaju analitičke kompanije Canalys ukupan broj isporuka pametnih telefona u trećem kvartalu u Indiji dosegao je 40 miliona, od čega skoro polovicu tržišta (46,5 posto) drže dvije kompanije – Samsung i Xiaomi. Samsung je u ovom razdoblju tako isporučio 9,4 miliona pametnih telefon, dok je Xiaomi zabilježio rast na godišnjoj razini od skoro 300 posto te su isporučili 9,2 miliona telefona, a Xiaomi je rast zabilježio ponajviše zahvaljujući potražnji za jeftinijim uređajima.

Na listi top 5 najpopularnijih kompanija u Indiji, nakon Samsunga i Xiaomija, slijede Vivo, Oppo i Lenovo, a što se Applea tiče, usprkos dvostruko većem broju isporuka iPhonea u trećem kvartalu, američke kompanije nema na popisu pet najpopularnijih mobilnih kompanija u Indiji jer je ovo tržište ipak orijentirano na jeftinije telefone i većini ljudi iPhone je preskup.

Navedenih pet kompanija zauzimaju čak 75 posto ukupnog indijskog tržišta pametnih telefona kojem se i u budućnosti predviđa nastavak rasta. Prema očekivanjima analitičara Canalyjsa, tijekom sljedećih nekoliko kvartala možemo očekivati i promjenu na prvom mjestu liste najprodavanijih telefona te bi Xiaomi mogao prestići Samsung i postati najveća smartphone kompanija u Indiji.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara