Tagliatore, brend sa snažnim evokativnim značenjem, rođen iz porodične tradicije, sada je zastupljen mnogo godina kroz jednostavnu kreativnu sliku, i efikasnu komunikaciju sa svojim kupcima.

Nova kampanja za jesen-zimu 2017-18  je počela, a nova zvijezda je Tomi Dun, američki model koji savršeno oslikava tipičnog muškarca koji voli ovaj brend.

Sami Kreatori modne kuće bili su očigledno inpsirisani jednim dandy izgledom muškarca koji u kvom tradicionalnom odijevanju voli pomalo gizdavi i kicoški izgled.

Zato su klasični sakoi od tvida s Prens de gal šarom dobili detalje u vidu lanaca, a sako na prugice –srebrni amblem.

Odličan je i kaput na dvoredno kopčanje koji na reverima ima bogato krzno.

Sama kolekcija za jesen i zimu oplemenjena je bogatim teksturisanim materijalima kao što su pliš, tvid, somot ili cordoroy izbrazdani pliš.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara