-

Kada se govori o namirnicama koje sadrže takozvane čiste proteine, po pravilu prva stvar koja nam pada na pamet je piletina. Međutim ovaj važan mikronutrijent, koji je presudan ukoliko želite regulisti tjelesnu težinu, može se pronaći u različitim formama.

Sasvim je jasno da nakon određenog vremena konzumacije iste ili slične hrane dolazi do zamora organizma. Stoga je važno unositi različit spektar namirnica, a kada je riječ o proteinima mnogi nisu ni svjesni u koliko različitih forma ga možemo unijeti u svoj organizam.

Studija koja je objavljena u magazinu Journal of Clinical Nutrition otkrila je da ljudi koji unose 30 procenata kalorija iz proteina na dnevnom nivou u odnosu na one koji uzimaju svega 15 procenata proteina, ukupno unose 411 kalorija manje tokom dana.

CRNI PASULJ

Porcija: 1/2 šolje

Proteina: 8 grama

BAKALAR

Porcija: 110 grama

Proteina: 24 grama

JAJA

Porcija: 1 veće jaje

Proteina: 6 grama

BJELANCE

Porcija: 2 bjelanca

Proteina: 8 grama

RIBA IVERAK

Porcija: 110 grama

Proteina: 28 grama

SJEMENKE KONOPLJE

Porcija: 30 grama

Proteina: 10 grama

ŠUNKA

Porcija: 100 grama, 4 veće kriške

Proteina: 20 grama

SVINJSKI FILE

Porcija: 100 grama

Proteina: 20 grama

SJEMENKE BUNDEVE

Porcija: 100 grama

Proteina: 5 grama

SARDINE IZ KONZERVE

Porcija: 3 sardine

Proteina: 24 grama

ŠKAMPI

Porcija: 100 grama

Proteina: 24 grama

FILET MIGNON

Porcija: 100 grama

Proteina: 30 grama

TOFU SIR

Porcija: 1/2 šolje

Proteina: 10 grama

TUNJEVINA IZ KONZERVE

Porcija: 100 grama

Proteina: 28 grama

ĆUREĆE GRUDI

Porcija: 100 grama

Proteina: 20 grama

DIVLJI LOSOS

Porcija: 100 grama

Proteina: 28 grama

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara