Sestre Hadid snimaju kampanju za kampanjom i kao da nemaju ni jedan trenutak odmora. Ljepotu su vjerovatno obje povukle na majku, čuvenu manekenku Jolandu Hadid, dok se i njihov brat Anvar takođe interesuje za uspjeh u modnom svijetu.

Njihov otac, Mohamed Hadid, bavi se razvojem nekretnina, pa su ove dvije ljepotice odrasle okružene raskošom i luksuzom. One su postale dio historije, kao prve sestre koje su zajedno prošetale modnom pistom za Victoria’s Secret brend, a kako obe kažu, između njih zapravo nema razdora, konkurencije niti nadmetanja.

Điđi, kojoj je pravo ime Jelena, modom se bavi od svoje druge godine, kada je bila prava zvijezda Baby Guess reklamne kampanje. Ona ima veoma velike ugovore sa sjajnim i uspješnim modnim brendovima poput Versace, Maybelline, BMW i Michael Kors. Sa brendom Tommy Hilfiger, plavokosa ljepotica sarađuje godinama u nazad, a bilo koji odjevni komad koji ona ponese, kreira ili promoviše, odmah postane svjetski hit.

Kada nije na modnoj pisti ili pred objektivima modnih fotografa, Điđi je obično u društvu svojih podjednako poznatih prijatelja poput Kendal Džener, Tejlor Svift i Kare Delavinj, a od početka prošle godine, ona se zabavlja sa Zejnom Malikom, kog smo mogli da vidimo u Versace Versus modnim kampanjama.

Kako saznajemo, njena vrijednost se procenjuje na oko 14 miliona dolara, a ima preko 26 miliona pratilaca na instagramu, koji obožavaju sve što ona izbaci – bilo da su skrivene fotke iza scene sa modnih revija i snimanja, selfiji iz teretane ili slike sa Zejnom.

Bela Hadid se prije manekenstva želila baviti konjičkim sportovima, pa je kada joj to nije pošlo za rukom ispratila stope svoje majke i starije sestre. Njeno pojavljivanje u Kanu, na crvenom tepihu u zanosnoj crvenoj svilenoj haljini ostavilo je sve bez daha, a takođe je često možemo vidjeti u društvu poznatih, kao što je Hejli Boldvin.

Ona na svom računu ima 4.5 miliona dolara, a možemo slobodno reći da je hrabrija od sestre, barem kada se radi o modnim poduhvatima. Pozirala je naga za Vogue Paris i GQ i nikada se ne plaši da proba nešto novo, dodatno istražujući granice svojih mogućnosti. Upravo zbog svog nezadrživog duha, hrabrosti i smjelosti, Bela Hadid je idealna osoba koja može svijetu predstaviti TAG Heuer brend, čiji je moto #DontCrackUnderPressure.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara