Pravilna prehrana uvelike može pomoći kontrolisati nivo šećera u krvi. Ako želite kontrolisati dijebetes, otkrivamo vam pet namirnica koje biste trebali uključiti u prehranu.


-

Hurme / datule

Ovo slatko voće bogato je vlaknima zbog čega je dobar izbor za kontrolu dijebetesa. Osim toga, bogato je antioksidansima.

Mlijeko

Jedan od najboljih izvora kalcija i vitamina D vrlo je djelotvoran u kontrolisanju nivoa šećera u krvi.

Sjemenke lana

Odličan su izbor vlakana i alfa linolenske kiseline, koju organizam pretvara u omega 3 masne kiseline. Sjemenke lana smanuju rizik od srčanih bolesti, infarkta i drugih kardiovaskularnih problema.

Kadulja

Ova biljka pojačava lučenje i djelovanje inzulina. Osim toga, kadulja čuva zdravlje jetre, te ojačava imunitet. Jedno njemačko istraživanje dokazalo je da konzumiranje kadulje na prazan želudac može smanjiti nivo glukoze u krvi.

Grahorice

Bogate su vlaknima, učinit će da se osjećate sito, šećer u krvi držati stabilnim, te čak sniziti holesterol. Budući da sadže kalcij, vjeruje se da pomažu i u sagorijevanju masti.

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara