-

Britanski tim je istražio 11 studija za ukupno 172 učesnika. Rezultati analize: Nakon kasne noći, učesnici su počeli uzimati teško varljive stvari u organizam. Spavali su poslije od 3,5 do 5,5 sati. Drugi dio učesnika je ubacio u svoj organizam hranu koju su htjeli jesti, te su spavali 7 do 12 sati, i uspjeli su znatno više grama izgubiti nego prvi dio učesnika.

Razlozi tog odnosa, naučnici još ne mogu potvrditi. "Možda je remećenje regulacije spavanja dvaju hormona koji kontroliraju naše ponašanje za jelo stvaraju sitost hormona leptina.", komentirao je Haya Al Khatib.

Voditelj istraživanja Haya Al Khatib također je komentirao studijski ishod: "Naši rezultati pokazuju da spavanje uz prehranu i vježbu tek sljeduje kao treći mogući faktor za gubljenje kilograma."

 

 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara