Znamo da privlačnije izgleda vježbati u toplome, dok su vani temperature ispod nule, no vježbanje na otvorenom puno je efikasnije i zdravije za vaše tijelo i duh.

“Zima, zima, e pa šta, ne boji se zime ko je zdrav!” – stara je poslovica koju trebate imati na pameti tokom hladnih zimskih dana. Jer ona je i naučno dokazana.

Naime, brojne su studije otkrile kako vježbanje na svježem zraku više energizira, i ima veći učinak(neke studije tvrde kako vježbanjem na otvorenom sagorjevamo 12% više kalorija nego u zatvorenom) jer mijenjate različite podloge za vježbanje (trava, beton, zemlja…), zbog čega morate uložiti više napora i potrošiti više kalorija.

Osim toga, vježbanje na otvorenom je i zdravije jer minimalna količina sunčevih zraka uiče povoljno na razne kožne probleme, povećava proizvodnju vitamina D koji jača kosti, zube i imunološki sistem, smanjuje količinu kolesterola te smanjuje depresivno raspoloženje.

I na kraju, vježbanje na hladnom povećava vašu izdržljivost.

Zanimljivo je da su upravo mnogi od postavljenih rekorda na otvorenom, na primjer, u daljinskom trčanju ili biciklizmu, postavljeni kada je bilo hladno.

Vrijeme je, dakle, za vaše osobne rekorde…

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara