Terapijski šoping

Postoje žene koje kupuju nastojeći zaboraviti brige koje imaju (zvuči poznato, zar ne?) i takvih je najviše na svijetu. Bilo da smo imale naporan radni dan, netko nas je kod kuće naljutio ili prijateljica izigrala za dogovor – eto razloga da si kupimo nešto, pa makar i sitnicu, koja će nam ‘podići’ raspoloženje. Ne mora to biti ništa skupo – ponekad je dovoljan dezodorans, ulje za tijelo i(li) pleteni šal da zaboravimo na razloge nezadovoljstva. 

Zgrabi i bježi!

Postoje osobe koje preziru svaku vrstu kupovine, a baš ako moraju kupuju na brzinu, tehnikom zgrabi i bježi. One ne podnose gužve i činjenicu da trebaju birati između ‘tone’ stvari kako bi pronašli što im najbolje stoji. Podsjeća li vas to na muški rod? Naime, većina muškaraca mogla bi se uvrstiti u ovu kategoriju, jer jednom kad ih upijemo nagovoriti da moraju kupiti novu košulju ili hlače, najveći postotak njih će otići u trgovinu gdje su prije kupovali i odabrati prvo što im padne pod ruku. 

Lovci

Treći tip su žene koje obožavaju velika sezonska sniženja i ne žale ni vremena ni truda da ih iskoriste. One nestrpljivo stoje prve u redu ispred vrata trgovine, a čim se trgovine otvore, poput torpeda jure ka izloženoj robi i groznjičavo trpaju što više odjeće koju nose prema garderobi.

Cure na šoping-izletu

Postoje žene koje kupuju u društvu, a pri tome nužno ne odlaze u šoping u drugu zemlju. Kupovina i u vlastitom gradu pretvara se u cjelodnevni događaj isprepleten stankama za ručak i kavu. S njima u društvu je obavezno najbolja prijateljica koja jedina smije komantirati kako joj nešto stoji i koja je najidealnija sugovornica za ručak i kavu.

 

Osamljene lutalice

Zadnja su kategorija žene koje šoping doživljavaju kao vrijeme opuštanja izvan kuće i u njemu najradije uživaju same. Njima kupovanje predstavlja osobni užitak, vrijeme za ‘punjenje baterija’ i ‘meditaciju’. One ne trpe da je pored njih netko tko stalno komentira kako im nešto stoji te forsira razgovor i kada se nema o čemu pričati. Najzadovoljnije su kada same pronađu ono što su tražile.

Znanstvenici su, dakle, pokušali okarakterizirati tipove žena u kupovini, no s obzirom da se ništa u životu ne može generalizirati, tako svi mi, povremeno, unatoč tome što se možemo deklarirati u pojedini tip, ‘navratimo’ i u sve druge kategorije. Jer, osim što kupujemo da bi se utješile, vrlo često naletimo na nešto, zgrabimo to i kupimo, ponekad priželjkujemo slobodan dan za solo-šoping, obožavamo sniženja i, naravno, najmirnije smo kada skupi predmet želja kupujemo same!

Na koncu, kako je znanstveno dokazano da se šopingom skidaju kilogrami – a to je u pravilu prvi prioritet na našoj listi novogodišnjih želja – imamo više nego valjanih razloga da na još jednom potvrdimo činjenice kako šoping liječi i dušu i tijelo!

 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara