Nova kampanja Trussardi parfema za muškarce snimljena je u crno-bijeloj verziji, a glavni protagonisti kampanje su modeli Ališa Ahman i Tomas Skoludik.

Predstavljajući tipičan Trussardi stil, Tomas je odjeven u klasičnu bijelu košulju, pantalone i prsluk. Ovaj parfem crpi inspiraciju iz samog modnog stila kuće. Parfem sadrži note koje zajedno evociraju miris kože. Limun, bergamot, ljubičica, geranijum, mošus i pačuli kulminiraju u atraktivnu muževnu kombinaciju. Parfem simboliše elegatnog, odlučnog i senzualnog muškarca.

 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara