Obično , kada imate naporan dan, kratko drijemanje može dobro doći. Nakon njega se često znate probuditi mrzovoljni! To je vjerovatno zato što neke stvari radite pogešno. Sad je pravi trenutak da naučite kako se ispravno drijema.

Kada imate 10 minuta

Istraživanje koje je provelo Flinders Sveučilište, 10 minuta drijemanja može vam pomoći da se osjećate poletnije te poboljšati vaše kognitivne performanse poput motivacije, pozornosti, zaključivanja. Bitno je ne obuću pidžamu, nego leći u odjeći. Prirodna svjetlost mora biti u sobi, jer ćete se lakše probuditi nego kada je oko vas mrak. Čak i ako ne uspijete zaspati, dovoljno je mirno ležati zatvorenih očiju.

Kada imate 20 minuta

Probajte trik koji se zove 'kofeinsko drijemanje'. Neposredno prije nego legnete, brzo popite šoljicu kafe. Kofeinu je potrebno oko pola sata prije nego se izbaci iz organizma. Postavite alarm na 20 do 30 minuta i probuditi ćete se svježi i s potrebnom dozom kofeina u sebi. 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara