Britanski proizvođač Aston Martin je ovog septembra započeo nekim malo drukčijim planovima. Mnogi odavno nisu samo auto saloni, nego nude opsežnija iskustva posjetitelju, kako obožavatelju, tako onom koji će to tek postati. Nisu zato rijetki hibridi muzeja, salona, restorana i tematskog parka.

Izbor otmjenog kvarta kao Mayfair ne iznenađuje, a i posve se uklapa u ono što su tamo željeli pokazati. Naime, tu najmanje ima automobila, a najviše nekih generalnih lifestyle crta. To fensi mjesto okuplja u svom prostoru kolaboraciju raznih drugih neautomobilskih brandova da pokaže duh svoje marke. A bogme i lifestyle njegovih fanova, ako ćemo iskreno. Hackett London (odjeća), Marma London (naočale), Quintessence Yachts (pogađate, jahte), Emilia Burano (posteljina), Silver Cross (dječja kolica) i FPM (prtljaga) – sve to je združeno s Aston Martin brandom i bit će izloženo u ulici Dover.

U svom luksuznom prostoru će naći prilika za umjetnička izlaganja, svečane večere te druge luksuzne događaje koji im već padnu na pamet. Marek Reichman kao glavni kreativni direktor poručuje da to „ultimativno Aston Martin mjesto“, kako ga zovu, se smjestilo u dijelu grada koji obuhvaća sve od umjetnosti, kulture, šopinga, luksuza i elegancije. Kao takav je savršeno prikladno rješenje za sve što Aston Martin kao brand želi da imate na umu kad pomislite na njega.

 

Izvor: Informativa.ba, Automobili.hr
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara