Jakarta - Foto: Arhiv

Indonezija pruža velike mogućnosti pored ostalih azijskih tržišta, gdje će po nekim procjenama veličina e-tržišta premašiti 130 milijardi dolara do 2020. godine (odmah iza Kine i Indije). S procijenjenom godišnjom stopom rasta od 50 posto i jake incijative za telefone, trgovci imaju jedinstvenu priliku u Indoneziji da se fokusiraju na razvijanje mobilnih platformi kako bi se olakšao razvoj e-tržišta, posebno u robi široke potrošnje (CPG).

Trenutno e-tržište Indonezije liči nalik Kineskoj na njenom samom početku, sa masom proizvođača koji žele prodati svoje proizvode bazirane na preporukama sa interneta ili socijalnih mreža. Indonezija je zaista unikatna i ima potencijal napraviti hibrid najvećih mogućnosti od Amerike i kineske e-ekonomije, postavljajući sebe na globalnu scenu.

 

Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara