Brčanski BIMAL pružio je podršku kampanji udruženja Kupujmo i koristimo domaće za promociju domaćih proizvoda i usluga pod sloganom „Domaće ili strano, nije ti to isto“.

Iako je BIMAL danas izvozno orjentisana kompanija, koja izvozi više od 70 posto svojih proizvoda, kompanija BIMAL posebno ističe značaj domaćeg tržišta za svoj brend BIMAL i domaćih potrošača koji zaslužuju kvalitetan domaći proizvod, proizveden po najvišim europskim i svjetskim standardima.

- Zahvaljujući KKD udruženju, koje ovu kampanju realizuje već treći puta u posljednjih godinu dana, kao i domaćim kompanijama, učesnicama kampanje, svijest potrošača o važnosti kupovine bh proizvoda se mijenja u pozitivnom smjeru te fabrika BIMAL želi dodatno skrenuti pažnju na značaj ove inicijative - naglasila je Nataša Pucar, direktor korporativnih komunikacija BIMAL-a.

Budući da je Bosna i Hercegovina proizvodna baza kompanije BIMAL i regionalno sjedište grupacije za cijelo područje jugoistočne Europe, BIMAL posebnu pažnju posvećuje održavanju liderske pozicije na domaćem tržištu s brendom BIMAL, saopćeno je iz kompanije. 

Oznake: #BIMAL
Izvor: Informativa.ba,
Komentari (0)

* Sva polja su obavezna
preostalo 500 karaktera

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Informativa.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Informativa.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Informativa.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Ućitaj još komentara